آمنه غلام ویسی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع در هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: شش پروژه ورزشی در گرامیداشت این هفته افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی استان قرار خواهند گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود: برای تکمیل، تجهیز و افتتاح این پروژه‌های ورزشی اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

وی گفت: تکمیل، بهینه سازی و محوطه سازی سالن چند منظوره ۱۲۰۰ نفره شهرستان بانه یکی از پروژه‌های مهم ورزشی است که پس از چندین سال انتظار و تلاش مسئولین دولتی و صرف هزینه‌های بالا در هفته تربیت بدنی و ورزش به عنوان گل سرسبد پروژه‌های ورزشی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

غلام ویسی با تاکید بر اینکه این پروژه ورزشی که از مصوبات سفر رهبری به استان کردستان است و تکمیل آن با توجه به جانمایی و مشکلات زیرساختی به یکی از کار‌های مهم حوزه ورزش و پروژه‌های هزینه بر استان تبدیل شده بود، گفت:  پس سال‌ها با تلاش بدون وقفه مسئولین و دولتمردان با هزینه ایی بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی با زیر بنای چهار هزار مترمربع به صورت سرپوشیده، مدرن تجهیز و در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در کنار این پروژه مهم ۵ زمین چمن مصنوعی روستایی نیز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان در روستا‌های بالک و سیاناو در شهرستان مریوان، آرندان در سنندج و روستا‌های لاله‌ای و گردمیران از توابع شهرستان دهگلان افتتاح و به بهره برداری می‌رسند که زیربنای این پروژه‌ها در حدود چهار هزار مترمربع است.

source

توسط