صفر توحیدی اظهار کرد: توانمندسازی خانوار تحت حمایت، محور اصلی تمامی خدمات کمیته امداد است تا مددجویان به سمت استقلال اقتصادی هدایت شوند.

او افزود: استعدادیابی و استعدادسنجی خانوار تحت حمایت به خصوص در سنین کودکی و نوجوانی این امکان را به کمیته امداد می‌دهد تا بیش از پیش با ارائه مشاوره‌های لازم آن‌ها را به سمت شکوفایی استعدادهای‌شان سوق داده شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ورزش حرفه‌ای یکی از شاخصه‌های مهم در بین فرزندان خانوار تحت حمایت است، افزود: ۲۲ مددجو که در رشته‌های مختلف ورزشی به مسابقات استانی و کشوری راه یافته و حائز رتبه‌های برتر شده‌اند، به عنوان نخبه ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند.

توحیدی گفت: با حمایت از این ۲۲ نخبه ورزشی درصدد هستیم آن‌ها به افراد و ورزشکارانی موفق در عرصه کشوری و بین‌المللی تبدیل شوند.

او خاطرنشان کرد: نخبگان ورزشی کمیته امداد در زمینه‌های کیک بوکسینگ، فوتبال، کونگ فو، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، کشتی، ووشو، پرورش اندام و… فعالیت دارند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: ۱۳ نفر از این ورزشکاران تحت حمایت دختر و ۹ نفر از آن‌ها پسر هستند که در کنار ورزش، با اهمیت خاصی تحصیل آن‌ها در مقاطع بالاتر را دنبال می‌کنیم.

توحیدی افزود: به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، از یکایک این نخبگان ورزشی با اهدای لوح و هدایای نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

source

توسط