Like a Dragon: Infinite Wealth با خشونت های بسیار خود قرار است که بخش جداگانه ای برای سرگرمی دوست دار طبیعت راه اندازی کند که این بخش در یک جزیره فرعی حضور داشته و شبیه به بازی Animal Crossing است.

فهرست مطالب

توسعه دهنده بازی یعنی Ryu Ga Gotoku Studio اعلام کرده که قصد دارد در یکی از جزیره های بازی بخش سرگرم کننده جداگانه ای را برای گیمرها درنظر بگیرد. این موضوع میتواند شمارا از آشوب های شهری و درگیری های پیچیده ای که در پیش داشتید کمی دور کند و ارامش را برایتان به ارمغان بیاورد تا فرصت تازه ای برای تجدید قوا داشته باشید. هیرویوکی ساکاموتو که تهیه کننده ارشد استودیو RGG بوده در گفتگوی اخیر خود با Xbox فاش کرده که جزیره ای بنام دوندوکو در طول بخش کمپین بازی در دسترس قرار خواهد گرفت که این بخش مستقل شامل داستان اصلی خودش خواهد بود.

Like a Dragon: Infinite Wealth یک محصول اکشن و ماجراجویی بوده که از سوی Ryu Ga Gotoku Studio در دست توسعه قرار دارد و کمپانی SEGA ناشر بازی بوده است. زمانی که برای انتشار بازی درنظر گرفته شده 4 بهمن 1402 بوده که قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شود.

منتخب کاربران

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com