مشخصات کوییک GX اعلام شد

کوییک GX نسخه ارتقا یافته کوییک S است که تولید آن شروع شده و بزودی به بازار می آید.

به گزارش آخرین خودرو، کوییک GX را می توان نسخه قوی تر و فول آپشن تر کوییک S دانست. این خودرو از نظر فنی بسیار به سایپا اطلس و سهند پارس خودرو نزدیک است. کوییک GX به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سوپاپ مجهز است و سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی (VVT-i)، هدرز و برخی تغییرات دیگر در آن دیده می شود. این خودرو ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در اختیار دارد و به خاطر سیستم VVT-i قابلیت انتقال گشتاور را در دورهای پایینتر نسبت به پیشرانه M15 معمولی دارد. جعبه دنده کوییک GX از نوع ۵ سرعته دستی است که توان را به چرخ های جلو می رساند.

حتماً ببینید: ویدیوی خط تولید سایپا اطلس

مشخصات کوییک GX اعلام شد

در بحث نمای ظاهری شاهد هستیم که شیشه های دودی عقب و رینگ آلومینیومی به خودرو اضافه شده است. همچنین در کابین خودرو با تغییراتی در کنسول مرکزی طرف هستیم و امکانات بیشتری را در این خودرو می بینیم. سنسور نور، سنسور فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، چراغ روشنایی روز، شیشه های عقب دودی، تهویه الکتریکی دستی، دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، قابلیت اتصال تلفن همراه به خودرو، فرمان هیدرولیک، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم و… از جمله امکانات کوییک جی ایکس است.

کوییک GX قرار است تا در تیپ R (بدنه دو رنگ) هم به بازار عرضه شود. برای همین چندی پیش شورای رقابت قیمت کارخانه ای این هاچ بک کراس را اعلام کرد. قیمت کارخانه کوییک GX تیپ R توسط شورای رقابت ۳۲۱ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان اعلام شده است. بدیهی بوده که به این قیمت هزینه های مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، عوارض، شماره گذاری و… اضافه خواهد شد. برای همین می توان توقع داشت که کوییک جی ایکس تیپ آر قیمت تمام شده نزدیک به ۳۷۰ میلیون تومان را برای مشتریان داشته باشد.

source

توسط