لینا هیدی آرزو داشت پایان سریال «بازی تاج و تخت» به گونه دیگری رقم بخورد

لینا هیدی (Lena Headey) که در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نقش سرسی لنیستر را برعهده داشت، از پایان‌بندی مورد علاقه خودش برای سریال‌ یادشده پرده‌برداری کرد.


مطلب پیشنهادی:۵ موردی که در سریال The Last of Us با عقل جور در نمی‌آیدتصمیم‌گیری برای عمل جراحی، عجله‌ای نبود؟
۵ موردی که در سریال The Last of Us با عقل جور در نمی‌آید

همانطور که در جریان هستید، سریال GOT در سال ۲۰۱۹ میلادی به پایان رسید و با وجود موفقیت‌های چشمگیری که این محصول برای تیم سازنده به ارمغان آورده بود، اما بسیاری از مخاطبان از نحوه پایان‌بندی آن ناراضی بوده‌اند. در همین راستا، بسیاری از بازیگران این سریال نیز نظرات خودشان را در خصوص پایان سریال توضیح داده‌اند و اکثرشان آن را «عجله‌ای» توصیف کرده‌اند.

بازی تاج و تخت

اخیرا لینا هیدی، بازیگر شخصیت سرسی لنیستر در سریال بازی تاج و تخت با رسانه هالیوود ریپورتر پیرامون فیلم جدیدش یعنی The Trap صحبت کرد که در این مصاحبه، ایده ذهنی او در خصوص پایان‌بندی سریال گیم آف ترونز هم مشخص شد. هیدی در پاسخ به این سوال که آیا در پایان ذهنی‌ ایده‌آلش، شخصیت سرسی را قرار داده بود یا خیر توضیح داد و گفت:

صادقانه بگویم که همه ما این کار انجام داده‌ایم [تا شخصیت خودمان را در پایان بگنجانیم] چراکه شما شروع به نوشتن داستانی برای خودتان می‌کنید. من و میسی ویلیامز [بازیگر شخصیت آریا استارک] درباره رویارویی سرسی و آریا خیال‌پردازی می‌کردیم؛ اینکه او [آریا] به جای جیمی پیش سرسی برگردد. این رویای ما بود، اما آن‌ها [عوامل تولیدی] پایان‌ را عوض کردند.

با این حال، همچنان بسیاری از بازیگران سریال گیم آف ترونز دوست داشتند تا ایده‌های بهتری که در ذهن خودشان وجود داشت، جای این پایان‌بندی ارائه شده به مخاطبان نمایش داده شود. با این حال، فصل دوم The House of Dragon وجود دارد که باید به برخی دیگر از سوالات پاسخ دهد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این سریال و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه فیلم و سریال را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Wednesday | دنیای سیاه و سفید تیم برتونمرموز و شبح‌وار مثل ونزدی آدامز
نقد سریال Wednesday | دنیای سیاه و سفید تیم برتون


سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟

عضو سابق راکستار می‌خواهد که GTA 6 مقایس کوچک‌تری داشته باشد - ویجیاتو

source

توسط