هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، امسال ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در محل جدید نمایشگاه های بین‌المللی این شهر، برگزار خواهد شد. به گفته علیرضا عاجری مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق به عنوان مدیر برگزاری هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، این رویداد با حضور ۲۱ شرکت خودروسازی برگزار خواهد شد و چند خودرو جدید نیز قرار است اولین رونمایی و نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار خودرودیلی، علیرضا عاجزی در نشست خبری برگزاری هفدمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان که در حضور احمدرضا طحانیان، مدیر مرکز نمایشگاهی اصفهان و جمعی از خبرنگاران حوزه خودرو برگزار شد، توضیحاتی را در خصوص روند برگزاری نمایشگاه ارائه کرد. وی با اشاره به این که محل جدید نمایشگاه های بین المللی شهر اصفهان با اختلاف، از دیگر سایت های نمایشگاهی کشور، بزرگتر است، گفت: بیش از ۱۱ هزار متر فضای مفید مسقف نمایشگاهی و حدود ۴۰ هزار متر فضای باز در اختیار شرکت های خودرویی قرار دارد.

به گفته علیرضا عاجزی، امسال گروه ایران خودرو با سه زیر مجموعه، گروه بهمن با پنج زیرمجموعه، گروه آرین در دو بخش تجاری و‌ سواری، گروه کرمان با تمامی شرکت های زیرمجموعه و زنجیره تامین قطعات، مدیران خودرو، سانیار موتور پارسیان، گروه ماموت با سه زیر مجو‌عه، شایان دیزل و شرکت کامل دیزل به همراه دو شرکت موتورسیکلت ساز در نمایشگاه امسال صنعت خودرو اصفهان حضور خواهند داشت.

در ادامه، احمدرضا طحانیان مدیرعامل مرکز نمایشگاهی اصفهان در توضیح اینکه سایت نمایشگاهی جدید با سرعت زیادی در حال توسعه است گفت: در‌نمایشگاه اصفهان سالانه بیش از ۴۰ نمایشگاه برگزار می شود که یکی از مهمترین آنها، نمایشگاه خودرو است.

طحانیان با تاکید بر این که استان اصفهان یک استان صنعتی است و به همین دلیل، باید مرکز نمایشگاهی آن هم فضای مناسبی برای ارائه و نمایش، فراهم کند، گفت: سایت جدید نمایشگاهی اصفهان با سه سالن به هم پیوسته حدود ۱۷ هزار متر فضای مسقف دارد که حدود ۱۱ هزار متر آن فضای مفید نمایشگاهی به حساب می آید، اما با اینکه این فضا نسبت به بقیه مراکز نمایشگاهی کشور بزرگ تر است، سایت همچنان برنامه های توسعه ای خود را ادامه می دهد.

وی افزود: اکنون یک سالن جدید در حال احداث است و توسعه زیر ساخت ها برای استفاده حداکثری از فضای باز هم ادامه دارد.

مدیرعامل مرکز نمایشگاهی اصفهان همچنین اشاره به این داشت که سال گذشته حدود ۱۷ هزار بازدیدکننده از نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان بازدید کردند. طحانیان با اشاره به این موضوع، ابراز امیدواری کرد که امسال با توجه به اطلاع رسانی های خوبی که تا کنون انجام شده و همچنین تغییر ساعت برگزاری برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی، تعداد بازدیدکنندگان به بیش از ۲۵ هزار نفر در چهار روز برگزاری، برسد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان، امسال در روزهای شانزدهم الی نوزدهم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اصفهان برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است ساعات بازدید، امسال، به ۱۱ الی ۱۸ تغییر یافته است.

انتهای پیام

source

توسط