خرداد 1401: شرکت آتین‌ خودرو دیزل، از زیرمجموعه‌های گروه ماموت دیزل است که قبلا در تولید و تامین قطعات خودرو فعالیت داشت. این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران 1401 نیز حضور یافت و ون آتین‌ خودرو را معرفی کرد. این ون در واقع محصول برند چینی دانگ‌ فنگ (DFM) است اما با نشان مستقل آتین‌ خودرو در ایران عرضه می‌شود.

رونمایی ون آتین خودرو در نمایشگاه تهران

ابعاد ون آتین‌ خودرو عبارت است از 5750 میلی‌‌متر طول، 2036 میلی‌متر عرض و 2590 میلی‌متر ارتفاع. ابعاد داخلی آن نیز به 3310، 1810، 19910میلی‌متر می‌رسند. شعاع گردش ون آتین‌ خودرو برابر با 6.75 متر است که برای چنین ابعادی، قابل قبول به نظر می‌رسد. وزن ون برابر با 3750 کیلوگرم و ظرفیت باک برابر با 80 لیتر است. اگر صندلی‌ها چیده‌شوند، ظرفیت فضا به 15 نفر می‌رسد.

ون آتین‌خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر توربو دیزل نیرو می‌گیرد و 147 اسب‌بخار قدرت و 355 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌های جلو می‌فرستد. سیستم تعلیق مک‌فرسون برای بخش جلویی در نظر گرفته شده که در کنار اتاق و شاسی یکپارچه و نسل جدید تعلیق خودروهای ون، احتمالا حرکت‌های عرضی کم‌تری را نسبت به رقبایش خواهد داشت.

رونمایی ون آتین خودرو در نمایشگاه تهران

از امکانات و تجهیزات ون آتین‌خودرو می‌توان سیستم کنترل پایداری، چراغ‌های قابل تنظیم جلو، سیستم تهویه مستقل عقب و جلو، دو کیسه هوا، سیستم مالتی‌مدیا، کروز کنترل و دوربین عقب را نام برد.

رونمایی ون آتین خودرو در نمایشگاه تهران

یکی از ویژگی‌های مهم ون آتین‌خودرو، امکان سفارشی‌سازی آن است. مشتریان می‌توانند ون خود را برای هر نوع استفاده (مانند استفاده باری و تجاری) سفارش دهند. امکان اعمال تغییرات در سیستم تهویه قسمت بار نیز وجود دارد تا برای جابه‌جایی‌های خاص، مانند دارو، مناسب باشد.

source

توسط