نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور به همراه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این باشگاه حضور پیدا کردند.

تمرین امروز سرخپوشان میهمانان ویژه‌ای داشت که این روزها برای اجرای قوانین و جلوگیری از تخلفات حضور تعیین کننده‌ای در فوتبال دارند.

رضا درویش امروز به اتفاق پیمان حدادی عضو هیات مدیره، حسین بادامکی سرپرست معاونت ورزشی، نقی طالبی رئیس حراست باشگاه و افسر امنیتی تیم و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه راهی محل تمرین سرخپوشان شدند. آقایان لقمان کیاپاشا بازرس قضایی و بازرس کل امور ورزش و جوانان، جواد محمودزاده معاون بازرسی امور و عضو کارگروه ناظر بر اجرای دستورالعمل ناظر بر قراردادها، سید رسول جلالی رییس هیات بازرسی مستقر باشگاه و محمد صالحی را همراهی می‌کردند.

در جریان این حضور جلسه ای با حضور رضا درویش، یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی تشکیل شد تا درباره مهم‌ترین مسایل و مشکلات موجود گفتگو و تبادل نظر نمایند.

در این ملاقات مدیران باشگاه درباره دغدغه‌های موجود و مشکلات اقتصادی باشگاه، درآمدهای مربوط به حق پخش، تبلیغات محیطی و تزریق بودجه به فوتبال، مشکلات ناشی از این موارد و محدودیت‌های ناشی از وضع قوانین جدید چون سقف بودجه و موارد گوناگون دیگر صحبت کردند. در مقابل مسایل مربوط به اجرای صحیح دستورالعمل سقف بودجه ، شفافیت مالی در تمامی باشگاه ها و نظارت بر درامدها و هزینه کردها نیز از سوی نمایندگان بازرسی کل کشور مطرح شد که مورد توجه قرار گرفت.



source

توسط