دیوید دوبریک می خواهد قدرت عطر را به شما نشان دهد
دیوید دوبریک و بانویی دوست در ماشین. #عطر دیوید
با حسن نیت از David’s Perfume/Flower SHOP PERFUMES CO.DIGITAL STAR AND TV PERSONALITY تیم های DAVID DOBRIK WITH FLOWER SHOP PERFUMES CO.
وقتی صحبت از عطر می شود، بازاریابان تمایل دارند بر مصرف کنندگان زن تمرکز کنند. می بینید، مصرف کنندگان زن نه تنها برای خود خرید می کنند، بلکه اغلب برای مردان زندگی خود خرید می کنند. گفته می شود که زنان سیگنال های حسی بهتری نسبت به مردان دارند – پس سعی کنید این را در شب ملاقات به خاطر بسپارید. وقتی کسی می گوید بوی خوبی دارید، نوعی لذت وجود دارد. این نه تنها اعتماد به نفس شما را تقویت می کند، بلکه می تواند برای افراد اطراف شما نیز خوشایند باشد.
به طور خلاصه، وقتی نوبت به انتخاب عطر مناسب می‌رسد، مردان آمریکایی خجالتی می‌شوند و برای مهر تایید به زنان سر می‌زنند. به هر حال، انتخاب آن می تواند دشوار باشد.
من اغلب با برندهایی که ادعا می کنند یونسکس هستند گفتگو می کنم. اجازه دهید در اینجا واضح بگویم. اکثر مردان آمریکایی با استفاده از عطرهای تک جنسیتی احساس راحتی نمی‌کنند – بنابراین می‌توانیم این گفتگو را همین‌جا و همین حالا به پایان برسانیم – حتی اگر تعداد انگشت شماری از ادکلن‌ها و عطرهای همه جنسیت وجود داشته باشد. و همچنین باید توجه داشته باشم که برعکس، زنان بارها از پوشیدن عطر مردانه لذت می برند.
در یک کلام، یک عطر خوب باید یک نیاز را برطرف کند. در واقع، یکی از دلایلی که مردان از عطر استفاده می کنند این است که بوی بسیار خوبی دارد و در عین حال جنس مخالف یا همان جنس را جذب می کند. عطر مردانه به وضوح کمتر از عطر زنانه است. رایحه ها قوی هستند. هر روز، در ساعات اداری، من یک عطر ملایم می پوشم. با این حال، در عصر، من هیچ آداب عطری ندارم. من نه تنها آن را روی آن می‌ریزم، بلکه شناخته شده‌ام که وقتی شام تمام می‌شود در ماشین انبار می‌کنم، برای مکان بعدی هم یک اسپل دیگر می‌زنم. من عاشق بوی یک عطر خوب هستم.
نسل جدیدی از عطرها در حال حاضر وارد بازار شده اند. Millennials و Gen Z دارای سطوح طعم متفاوتی هستند و این سطوح طعم امروزه بیش از هر زمان دیگری دیده می شود. وقتی نوبت به انتخاب عطر می رسد، ممکن است چندان آسان نباشد. در حال حاضر، بازار پر از انتخاب های زیادی برای انتخاب است. اینکه افراد مشهور مورد علاقه شما رایحه ای بسازند و چهره آن عطر باشند، می تواند این کار را برای شما یا شخصی که برایش خرید می کنید آسان تر کند. و در صحبت از افراد مشهور، بسیاری از شما می دانید که شخصیت یو تیوب دیوید دوبریک کیست و اگر نمی دانید، به من اجازه دهید تا کمی در مورد این موضوع توضیح دهم. دوبریک در پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو واین موفق شد قبل از شروع وبلاگ مورد بحث خود در یو تیوب. او بیشتر به خاطر رهبر گروه یوتیوب The Vlog Squad شناخته می شود.
به سرعت به سال 2020 می رسیم و وبلاگ Dobrik به 18 میلیون مشترک و 7.7 میلیارد بازدید رسیده است و آن را به پنجمین کانال پربازدید سازندگان در YouTube تبدیل کرده است. در اکتبر 2020، دوبریک با عطر دیوید توسط دیوید دوبریک، نام تجاری خود را به دنیای عطرها آورد. مجموعه عطرهای D2C با دو رایحه عرضه می شود. عطر دیوید شماره 01: عنبر و کشمیر، بسته بندی شده در یک بطری مشکی نیمه مات، ترکیبی از ادویه های ظریف و نت های چوبی است. عطر دیوید #02: گریپ فروت و چوب صندل، بیشتر رایحه ای گرم و اغوا کننده با نت هایی از گریپ فروت، برگ بنفشه، عنبر و چوب صندل است.
بیشتر برای شما وکیل سابق کاخ سفید به سی ان ان می گوید که دونالد ترامپ احتمالا زمانی را در زندان به خاطر نقض دستور گگ سپری می کند، هیچ برنده ای در تجارت جیمز هاردن وجود ندارد نتایج خام WWE: برندگان و نمرات در 30 اکتبر 2023
بهترین عطر مردانه
#عطر دیوید
با حسن نیت از David’s Perfume/FLOWER SHOP PERFUMES CO. که به خاطر ویدیوهای پرانرژی خود شناخته شده است، کانال یوتیوب او از زمان راه اندازی در سال 2015 تاکنون 18.4 میلیون مشترک و 7.8 میلیارد بازدید به دست آورده است و پنجمین کانال پربازدید سازندگان در YouTube در سال 2019 بوده است. بد نیست برای جوانی که مجله People او را «سکسی ترین دلخور سال 2019» معرفی کرد.
دیوید دوبریک و بانوی دوستش روی صخره های مشرف به دریا می دوند. #عطر دیوید
با حسن نیت از David’s Perfume/Flower SHOP PERFUMES CO. “یکی از اولین چیزهایی که در یک شخص در اولین ملاقات با آنها متوجه می شوم، بوی آنهاست. و من همیشه می خواستم رایحه ای عالی ایجاد کنم که حس ظریف و غیرمنتظره ای داشته باشد و همه بتوانند از آن به عنوان رایحه خاص خود استفاده کنند.
اشتیاق دیوید به زندگی و شخصیت مغناطیسی او را به یک کاندیدای عالی برای این دسته محصول تبدیل می کند. آیزاک لیکاچ، بنیانگذار و مدیر عامل Flower Shop Perfumes، گفت: کار با او در طراحی بسته بندی و یافتن نت های بویایی که منعکس کننده روح او هستند، تجربه ای منحصر به فرد و کاملاً لذت بخش بود – تجربه ای که طرفداران او و طرفداران عطر از آن استقبال خواهند کرد.
دیوید دوبریک و بانو دوست. #عطر دیوید
با حسن نیت از دیویدز عطر/فروشگاه عطر شرکت فلاور شاپ پرفیومز که در سپتامبر 2019 تأسیس شد، یک شرکت عطر بوتیک است که مستقیماً به مصرف کننده عرضه می شود.
من اخیراً این افتخار را داشتم که با دیوید دوبریک در مورد آنچه که او را الهام بخش ساخت اولین عطر مخفی کرد صحبت کنم، زمانی که می دانست به محبوبیت زیادی رسیده است و چرا از طرفداران پر و پا قرص زندگی در لحظه است!

دیوید دوبریک – You Tube Sensation. #عطر دیوید
با حسن نیت از David’s Perfume/Flower SHOP PERFUMES CO.Joseph DeAcetis: دیوید به ما بگویید که فرآیند فکری داشتن یک عطر بر خلاف هر نوع محصول دیگری چگونه بود؟
دیوید دوبریک: من واقعاً طرفدار عطرها هستم، این یکی از اولین چیزهایی است که در یک شخص متوجه می شوم. و من می خواستم چیزی بسازم که مردم بتوانند هر روز بپوشند که به آنها احساس تمیزی و اعتماد به نفس بدهد.
دیوید دوبریک. #عطر دیوید
با حسن نیت از David’s Perfume/Flower SHOP PERFUMES CO.Joseph DeAcetis: چرا این دو رایحه متفاوت را ایجاد کردید؟ الهام بخش هر کدام چه بود؟
دیوید دوبریک: الهام بخش من در واقع کسی بود که ملاقات کردم. من عاشق رایحه او شدم و ناراحت شدم که بیشتر مردم در مورد آن چیزی نمی‌دانستند، بنابراین می‌خواستم این رایحه را به جمعیتی متفاوت بیاورم.
من می خواستم دو عطر درست کنم که هر کسی بتواند آن را بپوشد. اولا، یکی که جسورتر و جذاب تر است (#1) و دوم، یکی که ظریف تر و فریبنده تر است (#2)
جوزف دی آستیس: با توجه به اینکه شما یکی از مشهورترین ستاره های یوتیوب در جهان هستید، آیا لحظه ای متوجه شدید که در سطح جهانی به جایگاه مشهوری رسیده اید؟
دیوید دوبریک: لحظه‌ای که فهمیدم چقدر تأثیر گذاشته‌ام و حجم هوادارانم در پاپ آپی که در نیویورک برای کالاهایم انجام دادم بود. بیش از 10000 نفر در روز اول حضور یافتند، آجیل بود!!!!
دیوید دوبریک و بانوی دوست – پیگگیبک سواری.#DavidsPerfume
با حسن نیت از David’s Perfume/Flower SHOP PERFUMES CO.Joseph DeAcetis: درباره برنامه دوربین موبایل خود با فوربس بیشتر صحبت کنید – وسایل یکبار مصرف دیوید؟
دیوید دوبریک: من در مورد این برنامه ای که در حال ایجاد آن هستیم بسیار هیجان زده هستم. من طرفدار بزرگ زندگی در لحظه هستم. من فکر می کنم این بخش مهمی از زندگی است که گاهی اوقات رسانه های اجتماعی آن را از بین می برند. و من می‌خواهم چیزی بسازم که به شما امکان می‌دهد در لحظه زندگی کنید و همچنین آن لحظه را برای همیشه و همیشه ثبت کنید!
جوزف دی آستیس: آینده دیوید دوبریک چیست؟
دیوید دوبریک: ای کاش جواب آن را می دانستم – اما به نظر می رسد هر روز چیز جدیدی در افق وجود دارد. من فقط امیدوارم که به تفریح ​​ادامه دهم و از زندگی نهایت لذت را ببرم!
#DavidsPerfume Dobrik​ و بانوی دوست – سواری پیگیبک.
با حسن نیت از FLOWER SHOP PERFUMES CO. من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. جوزف دی آستیس، روزنامه نگار آمریکایی و سردبیر بین المللی تحسین شده. علاقه من به سرعت و جهت اتخاذ روند در مد و سبک زندگی لوکس، دسترسی به مد در زمان واقعی از طریق تأثیرگذاران برتر و چگونگی تغییر چشم‌انداز روند از طریق دموکراتیک کردن بازار است.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط