وضعیت فعلی Grand Theft Auto 6 هیچ جوره ثبات پیدا نمیکند مگر اینکه راک استار شخصا به تمام شایعات و اخبار منتشر شده پایان دهد. در این مطلب پلازا سعی میکنیم به اصلی ترین موانعی که سبب تاخیر در انتشار بازی میشود اشاره داشته باشیم تا شمارا با روند توسعه و انتشار یک بازی آشنا کنیم. دقت داشته باشید که این مقاله دیدگاه خودمان نسبت به شرایط فعلی راک استار و فشارهایی که از سمت کاربران به سمت سازنده ارسال میشود بوده است.

فهرست مطالب

چه چیزی باعث تاخیر در انتشار GTA 6 میشود ؟

راک استار گیم به حق نام خود را به عنوان بزرگترین سازنده بازی های جهانی تثبیت کرده است که این موضوع به لطف خروجی های با کیفیت و مثال زدنی این شرکت به دست آمده است. بسیاری از محصولات راک استار امروزه در ژانرهای خودشان جزو بهترین های جهان شناخته میشوند که فرقی نمیکند سبک مسابقه ای باشد یا اکشن و یا وسترن. هرسبکی که باشد محصول راک استار در آن بهترین است.

همچنین بخوانید :

نمایش غرب وحشی Rockstar Games که در بازی Red Dead Redemption به تصویر کشیده شد همواره انتظارات گیمرهای بسیاری را براورده نموده است که بی تردید سبب به یاد ماندنی ترین تجربه جهان در سبک بازی شده است. مدت ها از انتشار محصولاتی نظیر جی تی ای وی و رد دد میگذرد و هنوز که هنوزه این پورت ها به عنوان بهترین محصولات جهانی برای شرکت راک استار شناخته میشود.

بدون شک بزرگترین محصول این کمپانی سری بازی های Grand Theft Auto بوده است. این سری نمایشی را روی نقشه ها به ارمغان می آورد که براساس ان گیمرها قادر به تماشای یک تیتراژ سینمایی خواهند بود. این نسخه از بازی از زمان Grand Theft Auto 3 نشان داد که راک استار در سبک بازی های جهان باز میتواند به خوبی ایفای نقش کند.

آخرین نسخه از بازی که Grand Theft Auto V نام داشت در سال 2013 منتشر شده بود که با گذشت چند سال از انتشار بازی اخبار جدیدی مبنی برساخت نسخه جدید که Grand Theft Auto 6 بوده به گوش رسید. تاریخچه ذکر شده میتواند فرصت تازه ای برای آشنایی بهتر شما با سری بازی های Grand Theft Auto باشد.

چه چیزی باعث تاخیر در انتشار GTA 6 میشود ؟



درک اینکه ساخت و توسعه بازی اللخصوص سری بازی های Grand Theft Auto دشوار است. بازی های تلفیقی که با هنر و فناوری همراه هستند همیشه باید مسیر دشواری را پشت سر بگذارند تا بتوانند به آنچه که دنبالش هستند دست پیدا کنند. امروزه چشم انداز بازی های بسیار سبب ویرانی آنها شده است زیرا برخی توسعه دهندگان بازی های ویدیویی احساس میکنند که محصولشان همین که با کیفیت باشد کافیست. این مورد سال های پیش برای راک استار به یک تجربه تبدیل شد.

از زمانی که روند انتشار بازی جی تی ای وی به پایان رسید روند توسعه بازی جی تی ای 6 آغاز شد. موضوعی که سالیان سال به عنوان یک راز پنهان مانده بود که کمتر کسی احساس میکرد در اوج شلوغی روند انتشار بازی جی تی ای وی راک استار به دنبال نسخه بعدی بازی خود باشد. به هر حال Grand Theft Auto 6 یک جهش بزرگ در صنعت بازیسازی بوده که حتی کمپانی های برتر جهانی از آن الهام گیری میکنند. حسن نیت راک استار برای انتشار بازی های مثال زدنی به همگی ثابت شده است.

همچنین بخوانید :

این فرنچایز 10 ساله با تکیه بر سابقه درخشان خود قصد دارد به یکی از بهترین بازی های جهان برای سال های سال تبدیل شود. راک استار در گذشته حق اختراعی را در مورد ناوبری مجازی در یک محیط بازی به ثبت رسانده که پیش بینی میشود NPC های این مورد را در Grand Theft Auto 6 به شکل شگفت انگیزی واقعی تر نماید. تحقیق و توسعه بر روند دستیابی به فناوری های جدید همیشه از سوی راک استار در حال انجام بوده که باید بدانید این پروژه عظیم نیازمند دارا بودن سیستم های بسیاری بوده تا در بخش خروجی بتواند شایسته کاربران باشد و دقیقا چیزی که ساخته شده را بدون باگ به نمایش بگذارد.

همین موضوع زمان زیادی را از راک استار گیم میگیرد زیرا اساس ساخت بازی هایی که با برچسب راک استار همراه هستند همیشه متفاوت بوده است. فارغ از این موضوع دنیای عظیم بازی که مستلزم وجود شبیه سازی و حالت های مختلف است زمان زیادی را از توسعه دهندگان راک استار میگیرد زیرا آنها باید دنیایی را درون یک دنیای شبیه سازی شده ایجاد کنند که این موضوع میتواند نزدیک به چند سال از وقت یک استودیو را بگیرد.

فارغ از این موضوع خط داستانی، طراحی و صدا گذاری و همخوانی بازی در فاز های بعدی باید رسیدگی شود. با پایان روند ساخت تمامی بخش های ذکر شده تازه نوبت به باگ گیری و رفع مشکلات میشود که این موضوع بسیار دشوارتر از ساخت بازی بوده زیرا تمامی بخش های بازی از سوی گیمرهای راک استار مورد بررسی و تست قرار گیرد تا اگر مشکلی در اجرای آن دیده شد سریعت برطرف شود.

چه چیزی باعث تاخیر در انتشار GTA 6 میشود ؟



Grand Theft Auto 5 برای ساخت هزینه بسیاری را دریافت نمود اللخصوص بخش آنلاین بازی ماهانه و حتی سالانه ضرر زیادی به راک استار متحمل کرد که این موضوع در دراز مدت توانست به سودآوری تبدیل شود. همین موضوع عامل مهمی برای ساخت Grand Theft Auto 6 بوده است. براساس شایعات روند ساخت بازی چیزی حدود 1 میلیارد دلار بوده که راک استار برای تامین هزینه و بازخوردهای آن برنامه ریزی دقیقی را پیاده سازی میکرد. گفته ها حاکی از آن است که راک استار در طول ماه اول انتشار بازی میتواند به این هزینه دست پیدا کند.

زمانی که  Red Dead Redemption 2 برای سیتم های نسل هشتمی ساخته شد حدود 8 سال از راک استار زمان گرفت تا بطور کامل توسعه داده شود. امروزه نزدیک به 9 سال از زمان ساخت جی تی ای وی میگذرد که رفته رفته شاهد اخبار بیشتری از Rockstar برای بازی جدید جی تی ای هستیم. در مقاله ای دیگر به نقد و بررسی بازی جی تی ای 6 پرداخته ایم که این موضوع در قالب یک پیش بررسی بوده است که میتوانید نظر خود نسبت به این موضوع را باما به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

نظر شما نسبت به اینکه چه چیزی باعث تاخیر در انتشار GTA 6 میشود؟ چیست. هزینه تامین ساخت بازی؟ توسعه دنیای وسیع؟ گپم پلی چند جانبه؟ طراحی و صداگذاری یا باگ گیری بازی؟ به نظرتان کدام یک بیشترین وقت را از سازندگان بازی جی تی ای 6 میگیرد. شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به این موضوع را باما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط