سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دعوت کمیته اخلاق واکنش نشان داد.

یحیی گل‌محمدی که امروز (سه‌شنبه) در مراسم بدرقه اعضای تیم فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی زیر 17 سال اندونزی حضور یافته بود، پس از پایان این مراسم و در جمع خبرنگاران، از احضار خود اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من؟ بابت چه چیزی؟

سرمربی پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا الان یادشان افتاده باید به کمیته اخلاق دعوت شود؟ بعد از صحبت‌هایش اول باید او دعوت می‌شد بعد من دعوت می‌شدم. اگر خلافی کرده او باید اول دعوت می‌شد. چرا بعد از صحبت‌های من دعوت شد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد افزایش تنش‌ها میان سرخابی‌های پایتخت به خاطر قانون سقف قرارداد اظهار داشت: عضو هیئت مدیره در یک باشگاه نباید اینگونه علیه مربی تیم رقیب صحبت کند. نمی‌دانم چرا تازه یادشان افتاده است که باید دعوت شویم! من این موضوع را برای اولین بار از شما (خبرنگاران) شنیدم.

گل‌محمدی همچنین در مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان به مسابقات جام جهانی اندونزی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این جمع حضور دارم. من امروز اینجا هستم که از بازیکنان نوجوانان کشورمان انرژی بگیرم، چون می‌دانم که شما سرشار از انرژی هستید و چشم میلیون‌ها مردم ایران دنبال‌تان است. می‌دانم که با کار زیاد و خیلی سخت به این مرحله رسیدیم. من افتخار این را داشتم که در پرسپولیس هم‌بازی حسین عبدی بودم، او انسانی شریف است و برای کار بزرگی که انجام داده شایسته تقدیر و تشکر است. می‌دانم که تیم ما در گروه سختی قرار گرفته است و کار راحتی ندارد، ولی باید بگویم که شما ایرانی هستید و وقتی این پشتوانه را دارید و این اسم روی شماست، کارهای بزرگ و نشدنی را می‌توانید انجام دهید.

وی ادامه داد: بحث‌های فنی و پشتیبانی را هم فدراسیون و هم کادر فنی انجام می‌دهند، طرف مهم این کار خود بازیکنان هستند و اراده و خواست قلبی آنها می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد. بازیکنان باید پشت هم باشند و اگر بخواهند کار بزرگی انجام دهند باید اراده کنند و مهمترین قدم اراده قلبی بازیکنان خواهد بود. بازیکنانی که در زمین بازی می‌کنند و نفراتی که روی نیمکت می‌نشینند باید پشت تیم باشند و با تمرکز و کنار هم از شروع تا آخر بازی. هرجا که احساس کردید کار سخت است فقط در کار تیمی پشت هم باشید و قطعاً می‌توانید نتایج خوبی بگیرید. من خیلی دلم روشن است که دل مردم و خانواده‌تان را شاد می‌کنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کار شما تا همین جا هم بزرگ بوده است، ولی به این موضوع قانع نباشید. دعای مردم و ما پشت سر شماست. تیم نوجوانان آینده فوتبال کشور ماست، امیدوارم که در آینده به سطح بالاتر برسید و چهار سال دیگر که جام جهانی دیگری را در پیش داریم حداقل نیمی از شما در جام جهانی حضور داشته باشید و نیم دیگری از شما در پرسپولیس! البته این موضوع شوخی بود و قطعاً تیم‌های بزرگی مانند استقلال، سپاهان و تراکتور هم هستند که باشگاه‌های بزرگی هستند. ان‌شاءالله تیم نوجوانان کشورمان موفق باشد و برای همه شما آرزوی موفقیت داریم. ان‌شاءالله جلسه بعدی ما بعد از جام جهانی و پس از صعود از مرحله گروهی و نتایج خوب برگزار شود تا از همه اعضای تیم تقدیر کنیم.

source

توسط