انیمه آشپزی در دنیایی دیگر یک انیمه ایسکای بسیار بامزه و جذاب است که در سال 2023 منتشر شد. این انیمه با تمام ایسکای‌هایی که دیدید متفاوت است.

انیمه های ایسکای بسیار زیادی تاکنون ساخته شده‌اند که همه آن‌ها تقریبا یک موضوع را پوشش می‌دادند؛ قهرمانی تناسخ یافته به دنیای جادو و شمشیر و مبارزه با موجودات اهریمنی. اما انیمه آشپزی در دنیایی دیگر داستانی متفاوت را روایت می‌کند. در این داستان قهرمان ما نه از قدرت ماورایی برخوردار است و نه می‌تواند شمشیر دست بگیرد. تنها مهارت او آشپزی است که آن هم مشکلاتی را برایش پدید می‌آورد. با ما در معرفی انیمه Campfire Cooking in Another World with My Absurd Skill همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه آشپزی در دنیایی دیگر

دانلود انیمه Campfire Cooking in Another World with My Absurd Skill


داستان این انیمه از آن‌جایی آغاز می‌شود که 3 دانش‌آموز و یک کارمند ساده برای دفاع از سرزمین رجیسگر (Reijseger) در برابر موجودات شیطانی احضار می‌شوند. 3 دانش‌آموز دارای قدرت‌های بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای هستند، اما سویوشی موکودا (Tsuyoshi Mukouda) 27 ساله تنها قدرتی که دارد سوپرمارکت آنلاین است. هیچکس نمی‌داند این قدرت به چه کاری می‌آید یا این که او چگونه باید از آن برای دفاع از سرزمین استفاده کند.

موکودا به نوبه خود به صداقت نجیب‌زادگان و پادشاه مشکوک است، چرا که تجملات بیش از حدی در دربار می‌بیند. به همین دلیل، دوست ندارد به آن‌ها کمک کند و پیشنهاد می‌کند از جمع قهرمانان کناره‌گیری کرده تا یک زندگی آرام در دنیای جدید را برای خود بسازد.

همچنین بخوانید :

بدین ترتیب، شروع به گشت و گذار در شهر جدید خود می‌کند. ابتدا لباس‌های خود را عوض کرده و در یک مسافرخانه ساکن می‌شود. موکودا به زودی متوجه می‌شود که با استفاده از قدرتش می‌تواند از هر آنلاین شاپی در ژاپن وسایل مورد نیاز خود را سفارش دهد، تنها کافی است پول این سرزمین را به پول ژاپن تبدیل کند.

او تلاش می‌کند مواد غذایی مورد نیاز خود را از این طریق سفارش دهد. اما بخاطر اینکه به زودی جنگی در سرزمین رجیسگر به وقوع می‌پیوندد، او بار سفر بسته و تصمیم می‌گیرد به سرزمین دیگری سفر کند. برای این کار او به چند همراه نیاز دارد تا از او در طول سفر محافظت کنند. بدین ترتیب، موکودا با گروهی متشکل از دو شمشیرزن، یک جادوگر، یک درمانگر و یک دیده‌بان راهی سفر می‌شود.

در طول راه او از موادغذایی که از آنلاین‌شاپ‌ها خریداری کرده استفاده می‌کند و غذاهای بسیار دلچسبی برای همراهان خود درست می‌کند. این غذاها نه تنها بسیار خوشمزه است، بلکه قدرت همراهانش را نیز افزایش می‌دهد. اما این جنگجویان تنها کسانی نیستند که از این غذا خوششان آمده است.

به زودی سر و کله موجودی عظیم الجثه و خوش‌ خوراکی به نام فنریر (Fenrir) پیدا می‌شود که از دور موکودا را زیر نظر داشته و بوی غذای دلپذیر او به مشامش رسیده است. فنریر، موکودا را مجبور می‌کند با او قرارداد ببندد و مسئول آشپزی و رفاه او شود. موکودا نیز هر روز با استفاده از کالاهای دنیای خود فنریر را سیر می‌کند. دیری نمی‌گذرد که موجودات دیگری نیز پیدا می‌شوند و دردسرهای جدیدی برای موکودا پدید می‌آید.

شخصیت های انیمه آشپزی در دنیایی دیگر

کاراکترهای انیمه آشپزی در کمپ در دنیایی دیگر با مهارت مزخرفم به شرح زیر هستند:

همچنین بخوانید :

سویوشی موکودا (Tsuyoshi Mukouda)

بررسی انیمه آشپزی در کمپ در دنیایی دیگر با مهارت مزخرفم


موکودا یک کارمند 27 ساله است که به طور کاملا اتفاقی به دنیایی دیگر احضار می‌شود. او می‌تواند با قدرت خود از فروشگاه‌های آنلاین سراسر ژاپن خرید کند. با این که معمولا از محصولات آماده برای درست کردن غذا استفاده می‌کند، اما غذاهایش در بین همراهان و جانوران جادویی طرفداران بسیاری دارد. او بعدها به ‌عنوان رام‌کننده جانوران از طریق قراردادهای آشنای قدرتمندش شهرت پیدا می‌کند.

یوما اوچیدا (Yuma Uchida)، ویس اکتور خوش‌چهره و خوش‌صدای ژاپنی، صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. اوچیدا در انیمه‌های معروفی همچون انیمه بنانافیش به جای اش، انیمه جوجوتسو کایسن به جای مگومی فوشیگورو و انیمه گیون به جای اونه‌یاما صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

فل (Fel)

زمان پخش انیمه آشپزی در دنیایی دیگر


فل یا فنریر، یک موجود افسانه‌ای گرگ مانند است که تنها به‌خاطر دستپخت موکودا با او قرار داد می‌بندد. او بیش از هزار سال زندگی کرده است. فل قدرت، چابکی و جادوی خارق‌العاده‌ای دارد که او را قادر می‌سازد تا بیشتر هیولاها را با تلاش کمی از بین ببرد. فل مغرور، خودخواه و پرخور است و این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا موکودا را همراهی کند.

ساتوشی هینو (Satoshi Hino) ویس اکتور این شخصیت بامزه است. هینو در انیمه‌هایی همچون انیمه یوری روی یخ به جای شخصیت امیل نکولا (Emil Nekola)، انیمه وینلند ساگا به جای شخصیت ویلیبالد (Willibald) و انیمه رورونی کنشین به جای شخصیت سایتو هاجیمه (Saitō Hajime) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

سویی (Sui)

کاراکترهای انیمه آشپزی در کمپ در دنیایی دیگر با مهارت مزخرفم


سویی دومین موجودی است که با موکودا آشنا می‌شود. او یک موجود بامزه و اسلایم‌مانند است که در کودکی به موکودا می‌پیوندد و با خوردن آشغال‌ها و پسماندهای سوپرمارکت به تدریج بزرگ شده و قوی می‌شود. او می‌تواند با پرتاب گلوله‌های اسیدی دشمن را از بین ببرد. همچنین قادر است معجون و سلاح‌های مختلفی بسازد. جنسیت او در رمان مشخص نیست، اما در مانگا مرد و در انیمه زن است.

هینا کینو (Hina Kino) صداپیشه ژاپنی به جای شخصیت سویی صحبت کرده است. او در انیمه erased به جای شخصیت میساتو (Misato) و در انیمه کاگویا ساما عشق جنگه به جای شخصیت میکیتی (Mikiti) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

دورا چان (Dora-chan)

یک اژدهای کوچک و بامزه که بسیار بداخلاق و خودپسند است. او قادر است با سرعت شگفت‌آوری پرواز کند و قدرت‌ جادویی بسیاری نیز دارد. خوراک مورد علاقه او پودینگ ژاپنی است.

هیرو شیمونو (Hiro Shimono) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. او در انیمه‌هایی همچون انیمه اتک آن تایتان به جای شخصیت کونی اسپرینگر (Connie Springer) و در انیمه برزرک به جای شخصیت ایسیدرو (Isidro) صحبت کرده است.

پیرمرد گون (Old Man Gon)

گون یک اژدهای باستانی بوده که هزاران سال زندگی کرده است. او رقیب قدیمی فل و یکی از معدود موجوداتی است که می‌تواند در شرایط مساوی با او مبارزه کند. گون از نظر حریص بودن، تکبر و سرسختی شبیه به فل است و همین موضوع باعث می‌شود این دو مدام با هم جروبحث داشته باشند.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه آشپزی در کمپ در دنیایی دیگر با مهارت مزخرفم

ژانر انیمه آشپزی در دنیایی دیگر را می‌توان کمدی، ایسکای و فانتزی محسوب کرد. تعداد قسمت های انیمه آشپزی در دنیایی دیگر نیز در 12 اپیزود خلاصه می‌شود.

از زمان پخش انیمه آشپزی در دنیایی دیگر که به تاریخ 11 ژانویه 2023 (21 دی 1401) برمی‌گردد، تاکنون این انیمه توانسته طرفداران ژانر ایسکای را راضی و خشنود نگه دارد. همانطور که پیشتر گفتیم این انیمه ایسکای کمی با سایر انیمه‌های این ژانر متفاوت است. چرا که در آن خبری از یک قهرمان شکست‌ناپذیر با قدرت‌های خارق‌العاده نیست، بلکه قهرمان داستان ابتدا با مهارت آشپزی خود هم‌پیمانان دیگری را پیدا می‌کند.

در انیمه آشپزی در دنیایی دیگر همراهان شخصیت اصلی به جای دختران زیبا، که در اکثر انیمه های ایسکای وجود دارند، چند موجود افسانه‌ای هستند. موجوداتی که عاشق مزه‌ غذاهای دنیای دیگرند. این موضوع بر جنبه کمدی داستان می‌افزاید.

علاوه بر این‌ها، این انیمه ما را با دستور پخت بسیاری از غذاهای خوشمزه ژاپنی نیز آشنا می‌کند. همانطور که می‌دانید غذاهای انیمه‌ای بسیار خوش آب و رنگ هستند و همه ما دوست داریم آن‌ها را امتحان کنیم. حال در این انیمه طرز تهیه این غذاهای خوشمزه را به ما آموزش می‌دهد. آموزش آشپزی و داستانی سرگرم‎کننده سبب شده تا انیمه آشپزی در دنیایی دیگر، برای همه جذاب باشد.

امتیازات انیمه Campfire Cooking in Another World with My Absurd Skill

امتیازاتی که هر انیمه می‌گیرد تا حدودی نشان می‌دهد مخاطبین چقدر از دیدن ان لذت برده‌اند. اما نمره و امتیاز در سایت‌های مختلف به هیچ عنوان چیزی نیست که جذابیت و ارزش یک اثر را تعیین کند. این موضوع برای همه اثار صدق می‌کند؛ چه آن‌هایی که از نمره بالایی برخوردارند و چه آن‌هایی که نمره کمی دارند.

نمراتی که انیمه Campfire Cooking in Another World with My Absurd Skill در سایت‌های معروفی همچون IMDb و MyAnimeList گرفته به ترتیب 7.6 و 7.7 از 10 نمره هستند. این نمرات برای یک انیمه ایسکای، بسیار خوب و عالی هستند.

کلام آخر

بررسی انیمه آشپزی در کمپ در دنیایی دیگر با مهارت مزخرفم را با هم به اتمام رساندیم. اگر طرفدار ژانر ایسکای و فانتزی هستید و خیلی وقت است که یک انیمه متفاوت در این ژانرها ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما انیمه آشپزی در دنیایی دیگر را تماشا کنید. همچنین، فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این انیمه با تیم پلازا در میان بگذارید.

source

توسط