شیک ترین روکش صندلی خودرو از لحاظ نمای ظاهری، نوع ساختار، ویژگی های بصری و بطور کلی طراحی تفاوت های زیادی با نمونه های ساده دارد. حتی این روکش‌ها در رنگ بندی هایی عرضه می‌شوند که به شدت میتواند داخل کابین خودرو شما را زیباتر کند.

همه ما دوست داریم بخش داخلی اتومبیل در بهترین حالت خود باشد. به همین دلیل همواره به دنبال لوازم جانبی مختلف هستیم. یک روکش صندلی خودرو جزو لوازمی است که حتما باید تهیه شود. در صورتی که این روکش‌ها را روی صندلی‌ها مورد استفاده قرار ندهیم صندلی های اصلی نه تنها زیبایی ایده آلی که مدنظر داریم نخواهند داشت. بلکه هر لحظه ممکن است دچار آسیب شوند.

قطعا دیده اید که برخی از صندلی های اصلی خودرو دچار آلودگی، تغییر رنگ، تخریب ساختاری و مواردی از این قبیل شدند. دلیل آنها نیز استفاده نکردن از یک روکش ساده می‌باشد. از آنجاییکه مدل های شیک و مدرن این محصولات بیشتر مورد توجه کاربران است. در نتیجه می‌خواهیم در مورد متریال و نوع موادی که برای ساخت آنها استفاده می‌شود صحبت کنیم.

پارچه های جودون برای ساخت شیک ترین روکش صندلی

در حال حاضر پارچه های جودون جزو پرکاربردترین متریالی هستند که گروه های تولیدی مختلف سعی می‌کنند به وفور از آن برای طراحی و تولید شیک ترین روکش صندلی در مدل های گوناگون استفاده کنند. این پارچه‌ها کیفیت ساخت بالایی دارند و از یک بافت مقاومی تشکیل شدند. به همین دلیل است که شرکت‌ها و مراکز تولید نه تنها آن را به صرفه می‌دانند بلکه می‌دانند تا چه حد میتواند روی طول عمر روکش‌ها اثر مثبتی بگذارد.

از جمله ویژگی هایی که برای پارچه های جودون میتوان ذکر کرد علاوه بر المان های مذکور مواردی همچون قابلیت دوخت مناسب، انعطاف پذیری ایده آل، امکان فرم دهی پارچه، ضخامت استاندارد، ضد سایش بودن، تنوع طرح و رنگ است. معمولا روکش های صندلی که از این پارچه ساخته می‌شوند آستری‌ها و ابرهای داخلی مختلفی نیز دارند. بنابراین یک روکش کاملا نرم و راحتی را خواهید داشت. برخی از مدل های روکش صندلی 206، پژو پارس، پژو 405 ، پراید، سمند و دیگر اتومبیل های شرکت های داخلی از این جنس هستند.

پارچه های جودون برای ساخت شیک ترین روکش صندلی




شیک ترین روکش صندلی خودرو از جنس چرم صنعتی

یکی دیگر از مدل های پر فروش که برای شیک ترین روکش صندلی خودرو وجود دارد مدلهای چرم صنعتی هستند. این چرم‌ها غالبا با استفاده از مواد پلیمری ساختار یافته و الیاف ساخته شدند. اگرچه تفاوت های ساختاری زیادی با چرم های طبیعی دارند اما از لحاظ نما و شکل و شمایل ظاهری بسیار شبیه به چرم های طبیعی هستند.

مهمترین ویژگی آنها دقیقا همان نمای شیک و مدرن محصول میباشد. شما میتوانید رنگ بندی های مختلفی از این روکش‌ها را برای ارتقاء زیبایی داخل کابین خودرو خود انتخاب و خریداری کنید. معمولا این نوع چرم‌ها جذب رطوبت ندارند. در نتیجه اگر دچار تغییر یا آلودگی شوند به راحتی با یک دستمال مرطوب قابلیت پاکسازی دارند. البته شما باید یکسری مراقبت های اولیه ای را نیز برای افزایش طول عمر روکش‌ها انجام دهید.

استفاده از چرم های طبیعی

مدل های کمی از روکش های صندلی ساخته شده از چرم طبیعی هستند. امروزه در داخل کشور افرادی که دغدغه هزینه ندارند به سراغ خرید این نوع روکش‌ها میروند. مهمترین مزیت این‌ها زیبایی خیره کننده آن‌ها است. در کنار آن یک مقاومت و دوام بسیار طولانی دارند که حتی شرایطی را فراهم می‌کنند تا کاربران برای سالیان پیش رو نیاز به خرید روکش های جدید نداشته باشند. اما در مقایسه با روکش های چرمی مصنوعی آمار فروش چندان بالایی ندارند که علت آن نیز مرتبط با هزینه بالای خرید است.

شیک ترین روکش صندلی خودرو از جنس چرم صنعتی




پارچه های مخمل در ساخت شیک ترین روکش صندلی خودرو

متریال دیگری که معمولا به صورت ترکیبی برای ساخت شیک ترین روکش صندلی استفاده می‌شوند پارچه های مخمل است. بطوریکه برخی از مدل‌ها به شکل چرم و مخمل هستند. این ایده پردازی‌ها در ساخت قطعا تاثیر مثبتی در افزایش فروش آنها خواهد داشت. از ویژگی هایی که میتوان برای پارچه های مخمل ذکر کرد لطافت، ثبات رنگ و درخشندگی است. از همه مهمتر آنکه روکش هایی که با این نوع متریال و نمونه های ذکر شده ساخته می‌شوند بدون آنکه دچار افت کیفیت و زیبایی شوند قابلیت شستشو دارند. این نوع شستشو قواعد و اصول خاص خود را دارد و باید با مواد شوینده ملایم و در مواردی حالت نصب روی صندلی‌ها انجام شود.

پارچه های مخمل در ساخت شیک ترین روکش صندلی خودرو




سوشیانت کاور تولید کننده و عرضه کننده انواع روکش صندلی خودرو

مهمترین مزیتی که میتوان برای فروشگاه سوشیانت کاور ذکر کرد تولید انحصاری روکشهای صندلی از 0 تا 100 است. بنابراین آن کیفیتی که انتظار دارید بطور کامل در این محصولات وجود دارد. دوخت پذیری ایده آل، رنگ و طرح متنوع، جدید بودن کیفیت از ویژگی های این محصولات می‌باشد.

اگر میخواهید یک خرید ایمن و با رضایت کامل داشته باشید میتوانید به وب سایت فروشگاهی این مجموعه به آدرس https://soshiantcover.com مراجعه یا در صورت داشتن سوال با شماره تلفن 02155868537 تماس حاصل فرمایید.

source

توسط