کمپانی سامسونگ قابلیت جدیدی را برای دستیار دیجیتال خود که بیکسبی نام داشته معرفی نموده و در حال حاضر این فناوری فقط و فقط در هند معرفی شده است. این فناوری که به یک اپ ورزشی نیز شبیه است بیکسبی کریکت نام داشته است و ماهیت اصلی آن برای دوست داران کریکت درهند درنظر گرفته شده است.

فهرست مطالب

همانطور که میدانید بازار داغ هندوستان در فروش گوشی های سامسونگ همیشه برای سامسونگ سودآور بوده است که سامسونگ برای جبران این مورد ویژگی های بیشتری را برای طرفداران خود در هند درنظر گرفته است. یکی از ابزارهای جدیدی که میتوان به آن اشاره داشت Bixby Cricket بوده است. این برنامه به کاربران امکانی را میدهد تا بتوانند امتیازات کامل مربوط به مسابقات کریکت در هند را مشاهده و بررسی کنند. جدا از کسب اطلاعات مربوط به امتیازات ، Bixby Cricket میزبان تلوزیون های مجهزی بوده که اطلاعات خوبی از مسابقات را در اختیار کاربران قرار میدهد.

شرکت سامسونگ با این پلتفرم ورزشی خود توانسته نظرات مثبت بسیاری را به سمت خود جذب کند که در حال حاضر امکان استفاده از این ابزار وجود داشته است. مورد مهم دیگری که در خصوص Bixby Cricket باید بدانید ، نیازی به نصب یا دانلود این سرویس نیست و در صورتی که گوشی سامسونگ داشته باشید میتوانید از این ویژگی در هند استفاده کنید.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com