به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر شنبه در نشست فرهنگی، رسانه‌ای با اصحاب رسانه در اردبیل، اظهار کرد: در قالب دوره‌های آموزشی تلاش می‌کنیم تا هیأت‌های مذهبی را به بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به عنوان یک شبکه عظیم تبلیغاتی دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی با گستردگی و تنوع فعالیت‌های خود به عنوان یک شبکه عظیم سعی دارند تا آگاهی بخشی را مورد توجه قرار داده و در مناسبت‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل فعالیت ۲ هزار هیأت مذهبی را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ هیأت مذهبی در این استان ساماندهی و سازماندهی شده و قرار است تمامی هیأت‌ها را بر همین اساس سازماندهی کرده و فعالیت آنها را انسجامی خاص ببخشیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با قدردانی از حضور رئیس سازمان هیأت‌های مذهبی در استان اردبیل افزود: مردم دارالارشاد اردبیل دارای ویژگی ممتاز دیانت و پایبندی به مبانی ارزشی و اعتقادی هستند و همواره سعی کردند تا در مناسبت‌های مختلف به ویژه ماه محرم و صفر، ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دیگر مناسبت‌ها عشق و ارادت خود را به ساحت اهل بیت نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این استان جایگاه ویژه در فعالیت‌های تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی دارد که در محلات ۶ گانه و ۱۳ گانه برنامه‌های مناسبتی مختلف به همت این مجموعه‌ها اجرایی و عملیاتی می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با قدردانی از حضور مادحین خوش الحان دربار حسینی و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت اضافه کرد: مداحان این استان با اخلاص تمام در مسیر تبیین و بیان فرهنگ ارزشی و دینی گام برداشته و همواره سعی می‌کنند تا فضای عطرآگینی را به برنامه‌های مناسبتی ببخشند.

وی بیان کرد: هیأت‌های مذهبی اردبیل طلایه دار در سطح کشور هستند و همواره سعی می‌کنند تا در طول سال و رویدادها و مناسبت‌های مختلف حضور تأثیرگذار خود را به نمایش گذاشته و قطعاً همراهی رسانه‌ها، تبلیغات و اطلاع‌رسانی در این حوزه می‌تواند بر اهمیت کار آنها بیفزاید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در مناسبت‌های مختلف از ماه محرم و صفر گرفته تا ایام فاطمیه، غدیر و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی تلاش و مجاهدت هیأت‌های مذهبی، تشکل‌ها و انجمن‌های دینی را شاهد هستیم که به این استان حال و هوایی معنوی بخشیدند.

source

توسط