در برخی تریم‌های پورشه ماکان برقی 2024، محور عقب پرفورمنس نصب می‌شود تا به یاری تقسیم وزن 48:52، سامانه چهارچرخ محرک و فرمان‌پذیری محور عقب، عملکرد فنی این خودرو را بهبود بخشد.

طراحی سیستم تعلیق به صورت دوبل-جناغی در جلو و چند اتصالی در محور عقب به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و تعلیق عقب از طریق یک سازه ارتجاع‌­پذیر به بدنه متصل شده است. تریم‌های بالاتر پورشه ماکان برقی 2024 به سامانه تقسیم گشتاور مجهز شده، که درحقیقت یک دیفرانسیل برقی در محور عقب است.

کمک‌­فنرهای دارای دو سوپاپ، به عنوان بخشی از سامانه مدیریت سیستم تعلیق فعال به پورشه ماکان برقی 2024 اضافه شده است، که هریک به طور مستقل تنظیم شده و می‌­توانند در بازه بزرگتری، تغییر مکان دهند.

رینگ‌های جدید 22 اینچی برای پورشه ماکان برقی 2024 درنظر گرفته شده است، که به علت تقسیم وزن متفاوت محورهای جلو و عقب، از تایرهای با عرض متفاوت در این بخش‌ها بهره‌­مند خواهد شد.

پورشه ماکان برقی 2024 به مجموعه باتری 100 کیلووات ساعت مجهز شده که بنابر ادعای سازنده، برد حرکتی 500 کیلومتر (برمبنای WLTP) را فراهم خواهد کرد. احتمال دارد این رقم برمبنای EPA به حدود 440 تا 480 کیلومتر کاهش یابد. ساختار 800 ولتی، امکان افزایش شارژ باتری از 5 به 80 درصد ظرف 25 دقیقه را فراهم خواهد کرد.

ماکان برقی 2024 به صورت دو موتوره در سه سطح متفاوت از قدرت پیشرانه، عرضه خواهد شد. خروجی دو موتور برقی پورشه ماکان EV در بیشترین حالت، 612 اسب‌­بخار قدرت و هزار نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. البته موتور برقی روی محور جلو در اکثر مواقع، فعالیتی ندارد و تنها در هنگام شتابگیری و لغزش چرخ‌های عقب وارد مدار خواهد شد.

source

توسط