صفحات اخبار در وب را که ورق می‌زنیم با انبوه حوادث سرقت مواجه می‌شویم که بازتاب ناامنی جامعه را بصورت محسوس بازگو می‌کند. حال چاره چیست؟ یک ضرب‌المثل قدیمی بطور آشکار و زیبا میگوید: “مالِت رو سِفت بِچَسب، همسایه‌ت رو دزد نکن!”. پس بهتر است خودمان را در مقابل این رویدادها ایمن کنیم تا در این اوضاع آشفته قیمتها اموالی که با زحمت بدست آورده ایم را به راحتی از دست ندهیم، چرا که خرید مجدد این وسایل همچون تلویزیون، کامپیوتر، فرش و یا حتی طلا و زیورآلات بسیار سخت بوده و حتی برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

راهکارهای ایمن‌سازی

برای امن نگاه داشتن اماکنی همچون منزل یا مغازه گزینه‌های مختلفی پیش رو قرار دارد، گزینه‌هایی همچون نرده‌کشی درب و پنجره، حصارکشی دیوار، استفاده از درب ضد سرقت، نصب درب آکاردئونی فلزی، نصب دوربین مداربسته و در نهایت استفاده از دزدگیر اماکن که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

دلایل نیاز به دزدگیر

خیلی از راهکارهای پیشنهادی موجود قدیمی و سنتی بوده که با توجه به افزایش مهارت سارقان فقط سرعت آنها را کم میکنند و تقریبا ناکارآمد می‌باشند. برای مثال برش نرده‌ها و درب آکاردئونی و بازکردن دربهای ضد سرقت با دیلم یا شکستن آن جزو کارهای روتین سارقان شده است. همینطور دوربین مداربسته اگر فعال نیز باشد فقط به ضبط تصاویر و در صورت عدم استفاده‌ی سارقان از ماسک و پوشش چهره می‌تواند به شناسایی آنها در آینده کمک کند. در نتیجه بهترین گزینه‌ی موجود استفاده از دزدگیر اماکن بوده که با ایجاد هشدار صوتی بلند و تماس با افراد مجاز به جلوگیری از این اتفاق کمک کند. این نکته لازم به یادآوریست که استفاده‌ی همزمان از چند راهکار می‌تواند امنیت را بشدت بالاتر ببرد.

بررسی چالشهای انتخاب دزدگیر

در بازار فروش محصولات دزدگیر محصولات متنوعی وجود دارد که باعث سردرگمی ما در انتخاب یک دزدگیر مناسب می‌شود، دزدگیرهایی با ظاهر، امکانات، قیمت و خدمات گوناگون که عموما یا ساخت ایران هستند و یا ساخت چین! یا اینکه در مدلهای متنوعی عرضه می‌شوند که بابت امکانات غیر ضروری آن مبلغ زیادی باید متحمل شد، یا اینکه امکانات کم آنها نیازمند خرید لوازم جانبی همچون تلفن‌کننده است.

به طور کل خرید دستگاه‌های چینی اتفاقا با زرق و برق که دارای پشتیبانی فنی برای تعمیرات یا سرویس نیستند و به عبارتی یکبار مصرف هستند پیشنهاد نمی‌شوند. همچنین بسیاری از دزدگیرهای ایرانی که طراحی آنها قدیمی بوده و ضعفهایی دارند که نصب و راه‌اندازی آنها و مهمتر از آن، کارکردن با آنها بسیار سخت است که خریداران آن بعد از مدت کوتاهی آنها را کنار گذاشته و فقط بعنوان ماکت از آن استفاده می‌کنند نیز پیشنهاد نمی‌شود.

دزدگیر اماکن آیومکس




تیم ما بعد از بررسی مدلهای گوناگون موجود در بازار در این برهه‌ی زمانی نتیجه‌ی مطلوبی کسب کرد که در ادامه به معرفی محصول فوق می‌پردازیم. در صورتی که نیازمند استفاده از دزدگیر منزل برای یک واحد مسکونی یا تجاری هستید با ما همراه باشید، اما اگر میخواهید از یک دزدگیر برای استفاده‌ی همزمان در چند واحد آپارتمان باشید باید پول بیشتری پرداخت کنید و محصول پیشنهادی ما مناسب شما نمی‌باشد.

معرفی دزدگیر اماکن آیومکس‌پلاس

دزدگیر اماکن آیومکس پلاس محصول شرکت دانش‌بنیان و خوش‌نام آزمون الکترونیک خزر بوده که در واقع مدل ارتقاء یافته‌ی دزدگیر اماکن آیومکس می‌باشد. تعداد ورودی‌ها و خروجی‌های آن به اندازه‌ای است که پول اضافه‌تری بابت آن پرداخت نکرده و دقیقا مناسب یک واحد مسکونی، یک مغازه، یک دفتر کار و امثال آن می‌باشد.

اگرچه طراحی نرم‌افزار و سخت‌افزار این دزدگیر بسیار بروز و جدید است، اما نهایت تلاش و دقت بعمل آمده تا کاربری آن بسیار راحت و کاربر پسند باشد. بعنوان مثال نرم‌افزار اندرویدی زیبا و راحت آن (در کنار وب اپلیکیشن برای کاربران IOS و ویندوز دسکتاپ) کار با این دستگاه را بطور چشمگیری راحت و لذت بخش می‌کند، گرچه این دزدگیر برای کاربران با گوشی‌های ساده و بدون سیستم‌عامل نیز کاربردیست!

اپلیکیشن آیومکس




با بررسی نظرات کاربران دزدگیر اماکن آیومکس در فروشگاههای معتبر و شبکه‌های اجتماعی به این نتیجه رسیدیم که پشتیبانی عالی محصول از نقاط قوت غیر قابل انکار آن است که بسیاری آن را با کمپانی‌های بزرگ خارج از کشور مقایسه می‌کنند.

نصب دزدگیر اماکن آیومکس‌ پلاس تنها نیاز به یک سیمکارت دارد تا بتوان با آن از طریق پیامک، تماس تلفنی و اینترنت بطور همزمان ارتباط برقرار کرد که این مزیت شما را از خرید دستگاه تلفن کننده و یا مودم ADSL بی‌نیاز می‌کند!

نصب دزدگیر آیومکس




عجیب‌تر از همه قیمت بسیار مناسب آن در مقابل دیگر دزدگیرهای موجود در بازار است.

یکی از مزایای مهم دزدگیر اماکن آیومکس‌پلاس بروزرسانی‌های رایگان آن است! به گفته‌ی چند تن از کاربران دیجیکالا؛ بعد از طی مدت زمانی چند ماهه که آیومکس را خریداری کردند امکاناتی برای آنها به رایگان روی دستگاه اضافه شد که عملکرد و قابلیت‌های جدیدی به آنان می‌داد که با اطمینان می‌توان گفت چنین چیزی در هیچ‌یک از محصولات موجود در بازار وجود ندارد.

همچنین قابلیت جالبی با عنوان “یاد‌آور هشدار” در آیومکس وجود دارد که در صورت وجود یک هشدار و عدم تایید توسط کاربر، بعد از مدت کوتاهی با کاربر تماس گرفته تا آن را از وقوع رویداد مطلع سازد که پس از تحقیق متوجه شدیم در هیچ دستگاهی چنین چیزی تعبیه نشده است.

برای خود ما نیز تعداد زیادی از قابلیت‌های کاربردی برای یک دزدگیر زیبا و خوش قیمت ایرانی عجیب بود، اما رضایت تعداد زیادی از کاربران گواه این قضیه است. حال اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیگر امکانات و قابلیتهای از این محصول هستید توصیه می‌شود که در اینترنت “دزدگیر اماکن آیومکس پلاس” را جستجو کنید.

source

توسط