به نظر می‌رسد این روزها همه چیز هوشمند شده است. از ایرتگ‌های اپل و تبلت‌های جیبی گرفته تا جاروبرقی‌های روباتی و اجاق‌های توستر متصل به وب. در ادامه با بهترین گجت های خانگی آشنا خواهید شد.

اگر به دنبال ارتقای لوازم خانگی در آشپزخانه خود، بلندگوهای سینمای خانگی یا سیستم امنیتی هستید، به طور قطع ابزارهایی برای خانه هوشمند هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. اما بهترین گجت های خانگی (Home Gadgets) کدام هستند؟ در ادامه این مطلب از پلازا با گجت های خانگی کاربردی که هر خانه ای نیاز دارد، آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب:

گجت های خانگی کاربردی که هر خانه ای نیاز دارد

بهترین ابزارهای خانگی هوشمند موجود در حال حاضر کدامند؟ ما آخرین ویژگی‌ها و مشخصات، از جمله دوام، تطبیق پذیری، کاربر پسند بودن، و البته قیمت را مقایسه کردیم تا بهترین گجت های خانه هوشمند که ارزش خرید در سال 2023 را دارند، جمع آوری کنیم.

1. Ring Doorbell

گجت های خانگی


Ring Doorbell کم هزینه ترین سرمایه گذاری است که می‌توانید برای خانه خود انجام دهید و واقعاً ارزش پولی که خرج می‌کنید را دارد.

Ring Doorbell یک ابزار امنیتی آسان برای استفاده است. هر زمان که شخصی در کنار در باشد، دوربین شروع به ضبط می‌کند تا در خانه شما همیشه محافظت شود. همچنین می‌توانید از طریق تلفنتان ببینید چه کسی پشت در است و حتی با بلندگوی داخلی به صورت شفاهی پاسخ دهید.

همچنین بخوانید :

2. Ring Home Security System ؛ بهترین گجت های خانگی

با بهترین گجت های خانگی آشنا شوید


این یک سیستم امنیتی خانه 10 تکه است که شامل 2 صفحه کلید برای ورودی‌های در، زنگ در، دوربین‌های نوری با حسگر حرکتی 2x و دوربین Ring Floodlight است. اجازه ندهید عبارت “10 تکه” شما را تحت تأثیر قرار دهد یا شما را بترساند. تنظیم آن بسیار آسان است!

سه نوع تنظیمات برای این گجت وجود دارد. خاموش، در خانه، و خارج از خانه. می‌توانید هر تنظیم را طوری سفارشی کنید که دوربین‌ها و سنسورهای خاصی فعال یا غیرفعال شوند. این گجت با این سنسورهای بسیار جالب ارائه می‌شود که می‌توانید آن‌ها را نصب کنید تا در هنگام باز شدن چیزی مانند درها یا پنجره‌ها، مطلع شوید.

به عنوان مثال، وقتی به رختخواب می‌رویم، تمام دوربین‌های بیرونی، چراغ‌های حسگر حرکتی و سنسورهای در و پنجره فعال می‌شوند. هنگامی که از خانه بیرون هستیم، سنسور حرکت داخلی فعال می‌شود. و هنگامی که سیستم خاموش است، ما حسگرهای حرکتی بیرونی خود را روشن کرده‌ایم تا از نزدیک شدن هر کسی به خانه، آگاه شویم. این گجت بسیار جالب، با استفاده بسیار آسان و مقرون به صرفه است.

3. صفحه کلید هوشمند Schlage

گجت های خانگی


با استفاده از این گجت ما می‌توانیم بدون کلید به خانه خود دسترسی داشته باشیم، از الکسا برای قفل صوتی درب ورودی از هر نقطه خانه استفاده کنیم، و می‌توانیم به دوستان و خانواده خود کد منحصر به فرد خود را برای ورود به خانه بدهیم. جالب‌ترین بخش این صفحه کلید این است که با Amazon Key نیز کار می‌کند. واقعاً هیچ نقطه ضعفی در این صفحه کلید وجود ندارد، اما اگر آن را با دسته مخصوص تهیه کنید، کمی گران است.

4. ساندبار Sonos Beam

گجت های خانگی کاربردی که هر خانه ای نیاز دارد


صدای این گجت فوق‌العاده است و از نظر طراحی و زیبایی نیز بسیار دلپذیر است. همچنین دارای الکسا است، بنابراین می‌توانید آن را همگام سازی کنید و از فرمان صوتی برای کنترل سایر دستگاه‌های الکسا خود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مورد علاقه ما این است که می‌توانیم بلندگوها را به هم وصل کنیم، یعنی می‌توانیم موسیقی را از چندین بلندگو در سراسر خانه پخش کنیم.

5. فوربو ؛ بهترین گجت های خانگی

با بهترین گجت های خانگی آشنا شوید


اگر شما یک سگ دارید و یا به فکر خرید آن بوده اید، این گجت پیشنهاد ما به شما است. اگر سگی با اضطراب جدایی شدید دارید، می‌توانید این گجت را بخرید. وقتی Furbo را فعال می‌کنید، با اعلان‌های هشدار خاصی متوجه می‌شوید که آیا سگ شما زوزه می‌کشد یا خوابیده است، بنابراین این گجت ارزش خرید را دارد. ما همچنین ظاهر آن را دوست داریم که با دکوراسیون خانه به خوبی ترکیب می‌شود.

کیفیت دوربین فوربو عالی نیست. همچنین این گجت قابلیت پرتاب غذای سگ و صحبت کردن از طریق بلندگو را دارد. اما این ویژگی‌ها ممکن است فقط سگ شما را مضطرب‌تر کند.

همچنین بخوانید :

6. جاروبرقی رباتی Roborock

گجت های خانگی


جاروبرقی رباتی Roborock یکی از فناوری‌های مورد علاقه ما در خانه است. این گجت قطعاً هزینه زیادی دارد، اما بسیار پرکاربرد است. هنگامی که یک دور کامل در اطراف خانه شما می‌زند، چیدمان دقیق خانه شما را می‌داند و می‌توانید مناطق ممنوعه برای جارو کشیدن و مناطق مختلف برای تمیز کردن ایجاد کنید.

با استفاده از این جاروبرقی هوشمند خانه واقعا تمیز می‌ماند. می‌توانید هر روز آن را به‌طور خودکار روشن کنید و پس از اتمام به داک برگردانید. حتی می‌توانید مناطقی ایجاد کنید تا بتوانید اتاق‌های خاصی را به جای کل خانه در زمان‌های خاص تمیز کنید.

از معایب این گجت این است که محفظه زباله تا حدودی کوچک است، بنابراین باید 2 تا 3 بار در هر چرخه کامل آن را خالی کنیم.

7. Smart Feeder and Water Fountain

گجت های خانگی کاربردی که هر خانه ای نیاز دارد


اگر سگ یا گربه شما غذای خشک می‌خورد، این دستگاه پخش غذا واقعا شگفت انگیز است. با استفاده از این گجت غذاهای خشک تا هفته‌ها تازه می‌ماند. می‌توانید برنامه ریزی کنید که چند بار در روز غذا را به طور خودکار در ظرف بریزد و می‌توانید از طریق برنامه آن را از طریق تلفن کنترل کنید.

جمع بندی

هنگام انتخاب گجت های خانگی، می‌توانید مواردی مانند بودجه، نیازها و اندازه خانه خود را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید نظرات سایر خریداران و میزان مصرف برق را بررسی کنید.

منتخب کاربران

source

توسط