متا اعلام کرد که قابلیت جدیدی برای اینستاگرام ارائه کرده که می‌تواند اکانت فیک را شناسایی و حذف کند. این قابلیت به کاربران کمک خواهد کرد تا افراد و محتواهای جعلی را تشخیص دهند و آن‌ها را به‌کلی حذف کنند.

متا گفته است که کاربران با استفاده از ابزار جدید اینستاگرام خواهند توانست نظارت بیشتری بر محتوای اسپم داشته باشند. این قابلیت همچنین درباره محتواهایی خلاف قوانین اینستاگرام اخطار و به افراد اطلاع خواهد داد.

کاربران با استفاده از این قابلیت جدید خواهند توانست محتواهای اسپم را در همه بخش‌های اینستاگرام از جمله کامنت‌ها، تگ‌ها، فالوورها و بازدیدهای استوری‌ها زیر نظر داشته باشند و به‌راحتی اکانت‌های فیک را شناسایی کنند.

این قابلیت که قرار است به تدریج در هفته‌های آینده ارائه شود، به عنوان یک تب جدید به نام Potential spam ظاهر خواهد شد. کاربران از طریق آن خواهند توانست محتواها و فالوورهای فیک را شناسایی و حذف کنند. نکته جالب اینکه حذف این اکانت‌ها، هیچ اعلانی برای آن‌ها ارسال نخواهد کرد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد این قابلیت به چه صورت خواهد بود و آیا بازخورد مثبتی در بین کاربران خواهد داشت یا نه. نظر شما درباره این ابزار جدید چیست؟

source

توسط