میزان فروش بازی‌های پلی استیشن در پی‌سی مشخص شد

لیک اخیر باج‌افزاری Insomniac با بیش از ۱.۳ میلیون فایل دزدیده شده (تقریبا ۱.۶۷ ترابایت) امروز توسط هکرها در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد. به عنوان بخشی از این افشاگری، آمار فروش تعدادی از عناوین پلی استیشن نیز رویت شد.

به طور خاص، آمار به‌روزرسانی شده (به اشتراک‌ گذاشته‌ شده در Reddit) چندین عنوان انحصاری پلی استیشن که بر روی پی‌سی منتشر شده‌اند (به‌ویژه استیم) در دسترس قرار گرفته‌اند.

این آمار نشان می‌دهد که Horizon Zero Dawn با بیش از ۳.۳ میلیون نسخه تا فوریه ۲۰۲۳، همچنان پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن روی پلتفرم است. پس از آن God of War با فروش بیش از ۲.۵ میلیون نسخه و Days Gone با فروش ۱.۷ میلیون نسخه قرار دارند.


مطلب پیشنهادی:مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل جدید پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟

آخرین باری که آمار فروش Horizon Zero Dawn و God of War بر روی پی‌سی اعلام شد، ماه می سال گذشته بود که به ترتیب ۲.۷ میلیون و ۹۷۱ هزار نسخه فروش داشتند. در این لیک همچنین اشاره شده که Marvel’s Spider-Man Remastered تا ماه فوریه ۱.۳ میلیون نسخه بر روی پی‌سی فروخته است.

پلی استیشن

دیگر پورت‌های پی‌سی سونی که در این افشاگری به آن‌ها اشاره شد عبارتند از Uncharted: Legacy of Thieves Collection با بیش از ۴۸۳ هزار نسخه فروش، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با بیش از ۴۵۰ هزار نسخه فروش و Sackboy: A Big Adventure با کمتر از ۶۳ هزار نسخه فروش.

در حال حاضر، سونی دو بازی دیگر در آینده دارد که تایید شده برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند: Helldivers 2 قرار است در ماه فوریه منتشر شود و Horizon Forbidden West در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

در جای دیگر، فاش شد که Ratchet and Clank: Rift Apart تنها ۲.۲ میلیون نسخه فروخته و هشت میلیون ضرر رسانده است.


مطلب پیشنهادی:برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟از حافظه ویدئویی کارت گرافیک غافل نشوید
برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟


کنسل شدن لست آو آس فکشنز و بدترین بازی سال ؟! | ویجی‌لاگ پلاس

خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - ویجیاتو

source

توسط