Wp Header Logo 340.png

در ۱۰ ماهه امسال صورت گرفت





افزایش حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابه جایی یک میلیون و ۶۷۰هزار و ۸۷۱تن کالا از طریق پایانه مرزی میرجاوه توسط ۷۱ هزارو ۴۳۷ دستگاه کامیون در شمال استان طی ۱۰ ماهه سالجاری خبرداد.



به گزارش تجارت‌نیوز، ایوب کرد از جابه جایی یک میلیون و ۶۷۰هزار و ۸۷۱تن کالا از طریق پایانه مرزی میرجاوه توسط ۷۱ هزارو ۴۳۷ دستگاه کامیون در شمال استان طی ۱۰ ماهه سالجاری خبرداد که این میزان حاکی از افزایش ۱۲درصدی در تناژ و دستگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: از مجموع یک میلیون و ۶۷۰هزار و ۸۷۱ تناژ حمل شده ، یک میلیون و ۵۸ هزار و ۶۲۴تن صادرات، ۲۵۱هزارو ۹۹۱ تن واردات و ۳۶۰هزار و ۲۵۶تن مجموع ترانزیت  ورودی و خروجی از طریق این پایانه مرزی می باشد.

وی عمده کالاهای صادراتی را گاز،هیدروکربن،پیاز و گوجه فرنگی و عمده کالاهای ترانزیتی را هیدروکربن، سویا و برنج اعلامکرد و افزود : طی این مدت روزانه به طور متوسط ۳۸۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی میرجاوه تردد صورت می گیرد.

کرد یادآور شد:این پایانه مرزی از جایگاه ویژه ای از لحاظ حمل و نقل،ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است و همواره یکی از پایانه‌های مرزی فعال کشور درحوزه صادرات و ترانزیت به شمار می رود.





منبع :


فارس






source

ecokhabari

توسط ecokhabari