Wp Header Logo 177.png

به گزارش پرشین خودرو، برای خرید دسته موتور خودرو و یا مشاهده قیمت دسته موتور چند راه حل وجود دارد. ما در این مقاله تصمیم داریم سایت آریان یدک را برای خرید دسته موتور خودرو به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا قیمت دسته موتور را در موارد مختلف بررسی کنیم.

دسته موتور خودرو چیست

موتور خودرو بسیار سنگین و حساس است و باید در جای خود محکم بماند. قطعاتی که وظیفه ثابت ماندن موتور خودرو را برعهده دارند، همان دسته موتور خودرو هستند که در تمام خودروها یافت می‌شود. این جمله را در پاسخ به پرسش دسته موتور چیست برای شما نگارش کردیم. در ادامه با سایر ویژگی های این قطعه کاربردی در بخش موتور خودرو آشنا خواهید شد.

علائم خرابی دسته موتور خودرو

با دانستن علائم خرابی دسته موتور می‌توانید به یک فروشگاه لوازم یدکی مانند آریان یدک مراجعه کنید و پس از بررسی قیمت دسته موتور خودرو خود، خرید خود را انجام دهید و از یک تعمیرکار متبحر بخواهید تا تعویض قطعه خودرو رو برای شما انجام دهد. ما پس از بررسی به موارد زیر به عنوان علائم خرابی دسته موتور رسیدیم:

  • موتور خودرو دچار لرزش و ارتعاش خواهد شد.
  • استارت با صدای ناکوک و خش دار
  • هنگام رانندگی با حالت کوبش موتور مواجه خواهید شد
  • در زمان تعویض دنده با صداهای عجیب رو به رو خواهید شد.
  • فرمان دچار لرزش خواهد شد.

دسته موتور خودرو چرا خراب می‌شود؟

تصادف، رانندگی خطرناک، نصب نادرست پایه‌ها و افزایش سن خودرو از جمله پرکاربردترین دلایلی هستند که موجب می‌شود دسته موتور خودرو دچار مشکل شود و شما پس از مراجعه به تعمیرگاه متوجه شوید که باید برای خرید دسته موتور خودرو دست به کار شوید. اما از کجا؟ در ادامه به معرفی فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک برای خرید لوازم یدکی خودرو می‌پردازیم.

بررسی قیمت دسته موتور خودرو در آریان یدک

خرید دسته موتور خودرو از آریان یدک

آریان یدک فروشگاه لوازم خودرو در بازار لوازم یدکی تهران است و برای خرید دسته موتور خودرو با قیمت ارزان و کیفیت عالی می‌توانید از خدمات این فروشگاه بهره‌مند شوید.

برای مثال می‌توانید قیمت دسته موتور لیفان x60 را در آریان یدک با سایر فروشگاه‌ها که این قطعه را عرضه می‌کنند مقایسه کنید. در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که چون آریان یدک وارد کننده لوازم یدکی خودرو است، قیمت دسته موتور و سایر قطعات به خصوص قطعات خودروهای چینی در این فروشگاه بسیار پایین است.

اگر خودروی شما ام وی ام 315 هست، می‌توانید قیمت دسته موتور ام وی ام 315 را در آریان یدک مشاده نمایید.

اگر خودروی شما ام وی ام 110 هست، می‌توانید قیمت دسته موتور ام وی ام 110 را در آریان یدک مشادهده نمایید و در نهایت نسبت به خرید اقدام نمایید.

سایت اریان یدک به نشانی arianyadak.com را به خاطر داشته باشید و برای بررسی قیمت انواع دسته موتور و یا سایر قطعات خودرو، قیمت‌ها را در Arianyadak بررسی نمایید.

این فروشگاه در مرکز بازار لوازم یدکی تهران قرار گرفته است و برای دریافت قطعات خودرو علاوه بر موارد اینترنتی و حضوری، می‌توانید تلفنی نیز سفارش خود را ثبت نمایید.

source

توسط

admin