Wp Header Logo 460.png

به گزارش پرشین خودرو، خودروهای امدادی کرمان موتور در نوروز ۱۴۰۳ در ۱۲۰ نقطه از راه های مواصلاتی و شهرهای ایران مستقر خواهند بود.

اعزام تکنسین‌های متخصص امدادی به مناطق و جاده‌های مواصلاتی پرتردد و استقرار کارشناسان پشتیبان در نمایندگی‌های سراسر کشور و دفتر مرکزی (شامل کارشناسان فنی و مهندسی، گارانتی، انبار قطعات یدکی و پشتیبان مرکز تماس امداد خودرو) از دیگر اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اطمینان خاطر به ایشان در سفرهای نوروزی است.

خدمات ارائه شده به مشتریان کرمان موتور شامل خدمات تعمیراتی، خدمات جابجایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حادثه در جاده‌ها است.

همچنین خدمات سرویس در محل در ایام نوروز فعال است و مالکان خودروهای کرمان موتور می توانند با مراجعه به سایت بم خودرو و یا امدادخودرو کرمان نسبت به گرفتن نوبت اقدام کنند.

راه‌های ارتباطی از طریق سایت این شرکت به نشانی https://www.bamkhodro.com و یا صفحه امداد کرمان موتور در آدرس https://emdad.kermanmotor.com و همچنین با شماره تماس ۰۲۱۴۲۷۲۴ مقدور است. اپلیکیشن این شرکت از طریق سایت شرکت کرمان موتور یا سایت مایکت قابل دانلود است.

source

توسط

admin