Wp Header Logo 493.png





الحاق 41 هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از الحاق ۴۱ هزار هکتار زمین به شهرها خبر داد و گفت: ۱۵ هزار هکتار زمین دیگر نیز پس از انجام فرایند لازم به محدوده شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق می‌شود.



به گزارش تجارت‌نیوز، ارسلان مالکی امشب در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بین 50 تا 70 درصد درآمد خانوارها در مسکن هزینه می‌شود اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای برای مسکن افراد نیازمند کرده و در این راستا ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در دست ساخت قرار گرفته است.

وی از الحاق 41 هزار هکتار زمین به شهرها خبر داد و گفت: برای الحاق 41 هزار هکتار این اراضی به محدوده شهرها بیش از 81 هزار هکتار زمین در کارگروه و شورای عالی مسکن مورد بررسی قرار گرفته است. 15 هزار هکتار زمین دیگر نیز پس از انجام فرایند لازم به اراضی شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق می‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: 53 نقطه کشور نیز برای شهرک‌سازی مصوب شده که عملیات اجرایی شماری از آنها آغاز شده است و اکنون 2.5 میلیون واحد مسکونی در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی افزود: در دولت سیزدهم یک میلیون و 200 هزار متقاضی مسکن به به زمین و طرح‌های نهضت ملی مسکن متصل شدند. در استان بوشهر 2 هزار هکتار زمین برای اجرا طرح نهضت ملی آماده شده که یک‌هزار و 600 هکتار آن از محل الحاق اراضی جدید به محدوده شهرها انجام شده است.





منبع :


تسنیم






source

ecokhabari

توسط ecokhabari