Wp Header Logo 541.png

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:





مراقب این میم کوین‌ های سولانا باشید! / شکست‌خوردگان و رهاشدگان کدام‌اند؟


کارآگاه مشهور دنیای ارز دیجیتال، به‌تازگی 12 پروژه میم کوین سولانا را که طی یک ماه اخیر در این شبکه عرضه شدند و ناموفق بودند معرفی کرده است.



به گزارش تجارت‌نیوز، حداقل ۱۲ پروژه میم کوین سولانا، تنها یک ماه پس از جمع‌آوری ۲۶.۷ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران، بدون فعالیت به‌اصطلاح رها شده‌اند. این خبر را ZachXBT، کارآگاه مشهور دنیای ارز دیجیتال، در شبکه اجتماعی X منتشر کرد. 

پروژه‌ میم کوین های سولانا چگونه ارزیابی می‌شود؟

ZachXBT، کارآگاه مشهور دنیای ارز دیجیتال و یکی از چهره‌های محبوب دنیای ارز دیجیتال که همواره در تلاش برای حفظ امنیتی و افشای کلاهبرداری‌ها در این فضاست، در بیست و یکم آوریل سال جاری، توییت جدیدی در شبکه اجتماعی X منتشر و در آن اعلام کرد ۱۲ پروژه میم کوینی در شبکه سولانا که در یک ماه اخیر مرحله پیش‌فروش را طی کرده بودند، تعطیل و رهاسازی شدند. یکی از این پروژ‌ه‌های میم‌ کوینی، حتی پس از جمع‌آوری مبالغ در مرحله پیش‌فروش، اقدام به انتشار توکن نیز نکرده‌ است. نام‌ پروژه‌های اعلامی از سوی او در شکل زیر قابل مشاهده است. 

7ca5e3cd-66fd-4a5e-b514-ad039bad7799-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

پروژه میم کوین LIKE در شبکه سولانا کدام است؟

بر اساس گفته‌ ZachXBT، پرهزینه‌ترین پروژه رهاشده میم کوینی پروژه‌ای تحت عنوان I Like this Coin با نماد LIKE بوده است. بنیان‌گذار ناشناس این پروژه با نام مستعار pokeee.eth، موفق شد ۵۲ هزار و ۲۲۰ سولانا به ارزش ۷.۷ میلیون دلار برای این پروژه میم کوین جمع‌آوری کند. این میم کوین که در هفدهم مارس با ارزش بازاری ۵۷۷ میلیون دلار عرضه شده است، تنها هشت ساعت پس از عرضه، ۹۰ درصد ارزش خود را از دست داد. در زمان نگارش این گزارش، این پروژه میم کوینی، ۹۹.۲ درصد ارزش خود را از زمان عرضه از دست داده است. اکانت X این میم کوین نیز از سی و یکم مارس هیچ توییتی منتشر نکرده است.‌

دومین پروژه رهاشده بزرگ در میان این ۱۲ پروژه، MOONKE است که از سوی شخصی ناشناس به‌ نام RockyXBT در بیستم مارس منتشر شد. این پروژه نیز مانند LIKE،‌ به‌سرعت پس از عرضه حدود ۹۹ درصد ارزش خود را از دست داد. رسانه رمزارزی کوین تلگراف در تلاش برای‌ گفت‌وگو با بنیان‌گذاران این دو پروژه بوده، اما پاسخی از جانب آنها دریافت نکرده است. 

شهرت و جذابیت بازار میم کوین‌ها طی هفته‌های اخیر کاهش پیدا کرده است، به‌طوری‌که پروژه‌های بزرگ‌تر میم کوینی در شبکه سولانا مانند  Dogwifhat با نماد WIF، از ابتدای ماه آوریل با 40 درصد کاهش قیمت مواجه شده‌اند. 

2fe92af3-9587-46ec-ba3b-5ed765acd6c0-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.










source

ecokhabari

توسط ecokhabari