Wp Header Logo 201.png

به گزارش پرشین خودرو، شهرام رحیمی مدیر پروژه طراحی و توسعه قوای محرکه خودرو اطلس اتوماتیک و سهند اتوماتیک، با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه توسعه قوای محرکه اطلس و سهند CVT، با انتخاب موتور M۱۵GSI و گیربکس CVT شرکت پانچ با تجهیز به سامانه ESC و آپشن‌های روز، وارد مرحله تست‌های مصرف سوخت، آلایندگی و سایر آزمون‌های نهایی شده است.

 وی تصریح کرد: مگاموتور تلاش کرده با انتخاب قوای محرکه اقتصادی، بهترین کارایی از منظر استانداردهای طراحی در چینش قوای محرکه این محصولات در نظر گرفته شود.

رحیمی در ادامه در تشریح عملکرد قوای محرکه مورد استفاده در خودرو اطلس و خودرو سهند، گفت: با بررسی‌های تخصصی و امکان‌سنجی تیم تحقیق و توسعه شرکت مگاموتور و با همکاری شرکت پانچ، امکانات و قابلیت‌های جدید و متفاوتی با مکانیزم‌های عملکردی متنوع و پیشرفته در گیربکس CVT اطلس و سهند در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه طراحی و توسعه قوای محرکه اطلس و سهند CVT اضافه شدن قابلیت‌ جدید SAT Mode به مودهای رانندگی را یکی دیگر از دستاوردهای طراحی و نصب گیربکس‌ جدید گروه سایپا عنوان و اضافه کرد: قابلیت جدید این گیربکس از نظر عملکردی کاملا مشابه با گیربکس‌های CVT نسل X-Tronic شرکت نیسان و گیربکس‌های CVT نسل I-VT شرکت‌های کیا و هیوندای است.

وی افزود: قابلیت SAT Mode موجب افزایش لذت رانندگی با گیربکس‌های CVT و ایجاد حس تعویض دنده، عدم تغییر مدام نسبت دنده در این حالت و افزایش عمر و دوام پولی‌ها و تسمه گیربکس CVT و کاهش میزان صدای نفوذی به کابین خودرو در شتاب گیری‌ها می‌شود.

به گفته رحیمی، با توجه به رده اقتصادی دو محصول یادشده، بهره‌گیری از قوای محرکه CVT شرکت مگاموتور، موجب عرضه محصولاتی چابک و کارآمد با قابلیت‌های جذاب برای نسل جوان خواهد بود.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: مگاموتور به‌عنوان تامین‌کننده موتور و قوای محرکه محصولات گروه خودروسازی سایپا تلاش می‌کند با ورود به فاز طراحی و تولید موتور و گیربکس‌های پیشرفته و نوین و تجهیز محصولات سایپا به این امکانات، پاسخ‌گوی نیاز بازار کشور باشد.

source

توسط

admin