Wp Header Logo 209.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد محمدی مدیرعامل گروه بهمن، در مراسم معرفی دو محصول مهم تجاری شرکت بهمن دیزل از برنامه ریزی برای اجرای ۳۲۰ پروژه در این گروه خبر داد و گفت: مبلغی حدود ۲ همت برای توسعه محصول و ارتقای کیفیت و فرایندهای تولید محصولات باری و تجاری و مسافری در گروه بهمن هزینه شده تا کامل ترین تنوع محصولات را در حوزه خودروهای تجاری از کوچکترین تا بزرگترین خودرو تجاری باری در سبد محصولات این شرکت قرار گیرد.

وی همچنین از سرمایه گذاری برای افتتاح بزرگ ترین مرکز خدمات پس از فروش بهمن دیزل تا پایان امسال خبر داد و تاکید کرد: هم اکنون ۱۰ خودرو تجاری در بهمن دیزل در حال تولید است که با اضافه شدن این دو محصول جدید، مجموع تولیدات در این شرکت به ۱۲ مدل خواهد رسید.

مدیر عامل گروه بهمن در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۱۹۰۰ دستگاه کامیونت F۳۸ در برنامه تولید این شرکت قرار دارد، افزود: تولید کامیومت فورس F۳۸ از تیرماه با ۲۰۰ دستگاه آغاز می شود و برنامه امسال بهمن دیزل برای این محصول ۱۹۰۰دستگاه است که در صورت انجام به موقع ثبت سفارش ها، این برنامه محقق می شود ضمن این که دستیابی به داخلی سازی ۴۰ درصدی این محصول از اهداف بهمن دیزل است.

محمدی همچنین با توجه به آغاز تولید کشنده بایک X۹ از اردیبهشت ماه امسال اضافه کرد: هدف گذاری اولیه برای این محصول دستیابی به داخلی سازی ۳۰ درصدی است.

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه از رونمایی دو محصول دیگر در حوزه اتوبوس برقی تا پایان خردادماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال محصولات جدید دیگری در رده تجاری و باری و با برندهای دیگر به سبد محصولات گروه بهمن اضافه می شود تا دامنه و طیف خودروهایی که عرضه می کنیم، گسترده تر شود.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com