Wp Header Logo 268.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته تماس‌های زیادی از سوی متقاضیان خودروهای برقی با پایگاه خبری پرشین خودرو گرفته شد که همگی مضمونی یکسان داشت.

محتوای تماس‌ها حاکی از اتفاقی عجیب در روند قرعه‌کشی خودروهای برقی در سامانه یکپارچه بود که موجب تعجب خریداران شده بود.

ماجرا از این قرار است که روز پنجشنبه و پس از اعلام نتایج برنده‌های قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه خودرو برقی، متقاضیان بسیاری با ورود به سایت شاهد قرار داشتن نام خود در میان اسامی برنده‌ها بودند اما پس از آن و در روز جمعه به علت به‌روزرسانی، سامانه یکپارچه در دسترس نبود.

اعلام نتیجه قبل از به‌روزرسانی

سامانه خودرو برقی

پس از تلاش دو روزه متقاضیان در باز کردن سامانه و در مراجعه مجدد، متقاضیانی که پیش از این در میان برنده‌ها قرار داشتند با پیغام “شما در قرعه‌کشی برنده نشدید” مواجه می‌شوند.

اعلام نتیجه پس از به‌روزرسانی

سامانه خودرو برقی

پس از این اتفاق بسیاری از متقاضیان با شماره ۱۲۴ تماس می‌گیرند تا شکایت خود را مطرح کنند که موفق به دریافت شماره تماسی برای ارتباط با مسئولان سایت به آنها داده می‌شود.

به اذعان یکی از متقاضیان که با خبرنگار پرشین خودرو گفت‌وگو می‌کرد، اپراتور پس از توضیحات وی با لحنی بسیار زننده می‌گوید: که این مشکل به دلیل تست آزمایشی سامانه بوده و هر کاری که می‌خواهید انجام دهید و به هر کجا که دوست دارید شکایت کنید!

با وجود این اتفاق که پیش از این نیز در شکل‌های متفاوتی تکرار شده بود، لازم است تا نهادهای نظارتی با استفاده از اهرم‌هایی که در اختیار دارند از دستکاری احتمالی نتایج برنده‌ها جلوگیری کنند.

source

توسط

admin