Wp Header Logo 456.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فروش نقد و اقساط خودرو جک جی۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بصورت نقد و اقساط از امروز(۲۹ خردادماه ۱۴۰۳) و بصورت اینترنتی در آدرس https://customer.kermanmotor.ir آغاز شد.

براساس این گزارش، فروش اقساطی خودرو سواری جک جی۴ اتوماتیک بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه و با پیش پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی انجام می شود. مبالغ پرداختی در فروش ۱۸ ماهه ۶ قسط حدود ۷۰ میلیونی، در فروش ۲۴ ماهه ۸ قسط حدود ۵۸ میلیون تومانی و در فروش ۳۰ ماهه ۱۰ قسط حدود ۵۲ میلیون تومانی خواهد بود.

مدل خودرو جی۴ در این فروش ۱۴۰۳ می باشد و در فروش اقساطی، سند خودرو تا تسویه نهایی در رهن شرکت کرمان موتور باقی خواهد ماند.

زمان تحویل این خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است و رنگ های قابل سفارش در این طرح فروش، سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک می باشد.

اقساط بصورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳ می باشد.

بخشنامه فروش خودرو جک جی 4

خودرو جک جی۴ از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی بهره می برد که این پیشرانه دارای حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر است.

جی۴ از یک گیربکس اتوماتیک CVT بهره می برد و این گیربکس عملکردی مناسبی داشته و آسودگی را در ترافیک های شهری برایتان به ارمغان می آورد.

این خودرو سواری از سیستم فرمان برقی EPS بهره می برد و سیستم ترمز جلو دیسک و عقب کاسه ای است و سیستم تعلیق جلو مک فرسون مستقل و در عقب بازو جناغی می باشد.

حجم مخزن سوخت در خودرو جی۴ به میزان ۴۵ لیتر می باشد و حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. سایز چرخ ها رینگ ۱۵ اینچ آلومینیومی می باشد.

source

توسط

admin