Wp Header Logo 656.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رونمایی از سامانه اصالت کالای گروه یاپکو، معرفی سایت «یاپ مارکت»، طراحی بسته‌های جذب اعضای جدید شبکه نمایندگی‌های فروش، بازارسازی و توسعه شبکه فروش به کشورهای منطقه، از مهم‌ترین اقدامات این گروه صنعتی بود که در فرصت چهار روزه نمایشگاه نوزدهم به نمایش گذاشته شد.

به گفته مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی یاپکو، به منظور افزایش سهم قطعات تولیدی گروه یاپکو در بازار قطعه، سایت «یاپ مارکت» با هدف تسهیل در فرآیندهای خرید و سفارش‌گذاری اعضای شبکه و سامانه اصالت کالا نیز جهت ارتقای امنیت و تضمین کیفیت قطعات، طراحی و راه‌اندازی شده‌اند.

مهدی برازجانی، در گفت گو با خبرنگار پرشین خودرو، تاکید کرد: سامانه اصالت کالای این گروه مشابه با سامانه اصالت کالای ایساکو و در راستای تامین امنیت و تشخیص اصالت قطعات یدکی راه‌اندازی شده و با ارسال پیامک، این اطمینان را به مصرف‌کنندگان می‌دهد که قطعات خریداری شده از اصالت و استانداردهای لازم برخوردارند.

بر این اساس، خریداران قطعات تولیدی این گروه صنعتی می‌توانند پس از خرید، شماره درج شده روی بسته‌بندی را به سامانه پیامکی اصالت کالای گروه یاپکو ارسال کنند و بلافاصله از اصالت هر قطعه و مشخصات آن از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.

برازجانی همچنین با اشاره به ایجاد زیرساخت‌هایی منحصر به فرد در سامانه اصالت کالای یاپکو، از امکان ارسال کاتالوگ‌های دیجیتال و حاوی اطلاعات فنی قطعات به مشتریان در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته وی در صورت ارسال مکرر کدهای الصاقی روی بسته‌بندی قطعات به سامانه اصالت کالای یاپکو، کد مورد نظر با اعلام زمان انقضا، باطل خواهد شد. وجود چنین فرایندی در سامانه اصالت کالای یاپکو این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که کدهای الصاقی روی بسته‌بندی‌های یاپکو، کاملا اختصاصی و منحصر به فرد است و هیچ کاربرد دیگری در سامانه‌های مشابه یا موازی ندارد.

مهدی برازجانی

یاپ مارکت و تسهیل فرآیندهای سفارش‌گذاری

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی یاپکو همچنین  در تشریح جزئیات دیگری از نمایش دستاوردهای گروه صنعتی یاپکو در نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران، به رونمایی از سایت «یاپ مارکت» با هدف تسهیل فرایندهای خرید و سفارش‌گذاری برای اعضای شبکه فروش یاپکو اشاره کرد.

برازجانی ادامه داد: برای ایجاد شفافیت و اطمینان‌بخشی بیشتر به مشتریان و تقویت برند گروه یاپکو، اقدام به طراحی بسته‌بندی‌های متحدالشکل این گروه کردیم که سرآغازی جدید برای فعالیت‌های منسجم و یکپارچه و متمرکز مجموعه هلدینگ یاپکو خواهد بود و می‌تواند آینده خوبی را در بازار قطعه یدک رقم بزند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی یاپکو، استقبال اعضای شبکه نمایندگی‌های فروش و عموم بازدیدکنندگان از غرفه یاپکو در نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران را چشمگیر و قابل‌توجه ارزیابی کرد و گفت: برای اولین‌بار بسته جذابی برای خوش‌آمدگویی به اعضای جدید شبکه نمایندگی‌های فروش تقدیم شد که روی هر بسته، کد QR قرار داشت. مشتریان به محض اسکن این کد به سایت یاپ مارکت ارجاع داده و فرآیند ثبت‌نام آنها به سهولت و فوریت انجام می‌شد.

به گفته وی با اقدامات متنوع این گروه به منظور جذب بیشتر اعضا و توسعه متوازن شبکه، انتظار می‌رود جذب نمایندگان جدید در شبکه فروش قطعات تولیدی گروه یاپکو حدود ۸۰ درصد افزایش یابد.

گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران (یاپکو) از هلدینگ‌های قطعه‌ساز در زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو است که سال گذشته تولد ۵۰ سالگی خود را جشن گرفت. گرچه از دو دهه‌ پیش، ورود به بازار قطعات یدکی خودرو در دستور کار این گروه قرار داشته اما در ۳ سال گذشته با اتخاذ رویکردهای منحصر و متمرکز، فصل جدیدی از فعالیت در بازار قطعه یدک رقم خورده و انتظار می‌رود برنامه فروش امسال به تحقق رقم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان منجر شود.

در حال حاضر ۵ شرکت تولیدی فعال در حوزه تولید قطعات خودرو شامل شرکت الکتریک خودرو شرق، شرکت قطعات محوری خراسان، شرکت اگزوز خودرو خراسان، شرکت کابل خودرو سبزوار و شرکت مبدل خودروی پاک، زیر مجموعه هلدینگ یاپکو قرار دارند که تولید قطعات خودروهای مختلف و تامین خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو را بر عهده دارند.

source

توسط

admin