Wp Header Logo 236.png

شفقنا- بر اساس آنچه کانال هفت اسرائیل اعلام کرد شهرک نشینان تظاهرکننده روز دوشنبه(امروز) در اعتراض به دولت بنیامین نتانیاهو، جاده شماره 40 را در نزدیکی تقاطع ماگشیمیم در شرق تل آویو مسدود کردند.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه شبکه المیادین نوشت:‌ «در زمانی که گروهی از شهرک نشینان، از جمله خانواده‌های اسرای اسرائیلی در نوار غزه، تظاهرات می‌کنند و خواستار تکمیل یک معامله مبادله‌ای برای اسرا هستند، حرادیم در رد تصمیم دادگاه عالی اسرائیل برای اجبار آنها برای خدمت در ارتش معترض هستند».

از یکشنبه شب تا سحرگاه امروز، هزاران شهرک نشین «حاردی» در قدس اشغالی علیه تعهد خود به خدمت در «ارتش اسرائیل» تظاهرات کردند و شعارهایی علیه نتانیاهو سر دادند.

درگیری بین تظاهرکنندگان (بیش از 25000 نفر از چندین گروه حریدی به تظاهرات آمدند) و پلیس اشغالگر در حالی که معترضین در حال بستن چهارراه “وزرای اسرائیل” بودند، شدت گرفت و پلیس این رژیم با استفاده از خشونت به آنها حمله کرد.

در جریان این تظاهرات، خودروی وزیر ساخت و ساز و مسکن اسرائیل، ایزاک گلدکنف، مورد حمله تظاهرکنندگان قرار گرفت و آنها خودرو را محاصره کردند و به آن حمله کردند.

این خبر را در وبگاه المیادین ببینید

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com