Wp Header Logo 1340.png

با گزارشگری گروهی از جوانان و نوجوانان ایران در شهرستان ها، روستا‌ها و مناطق عشایری، گوشه‌هایی از حضور حماسی ملت در انتخابات ریاست جمهوری با تصاویر ارسالی مردم به تصویر کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پی فراخوان صدا و سیما برای ارسال تصاویر موبایلی از مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شمار بالایی از مخاطبان، به ویژه جوانان و نوجوانان فعال، با انگیزه و با استعداد کشورمان با ثبت تصاویری از برگزاری انتخابات و ارسال آنها به رسانه ملی، سازنده مردمی‌ترین گزارش‌ها از حماسه ملت شدند و جلوه‌هایی صمیمانه و ناب از ادای تکلیف ملی هموطنان خود را به تصویر کشیدند.

اگرچه به دلایل فنی، تنوع و تفاوت کیفیت‌ها و تکرار و فراوانی تصاویر ارسالی، امکان پخش همه تصاویر فراهم نبوده و آنچه که در قالب گزارش‌های مردمی از شبکه خبر پخش شده و ادامه خواهد داشت، تنها بخشی از تصاویر دریافت شده است، اما همین بسته‌های کوتاه، به مثابه قطره‌هایی از اقیانوس ملت، گویای عشق به وطن، مسئولیت پذیری، آگاهی و بینش متعالی هموطنانمان در سراسر کشور است.

آنچه که تا عصر جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در معرض نگاه پرمهر مخاطبان شبکه خبر قرار گرفت، گوشه‌هایی از مشارکت هموطنان خارج از پایتخت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و بخش دیگری از تصاویر، در ساعات آتی پخش می شود.

با قدردانی از زحمات همه بزرگوارانی که با ارسال تصاویر موبایلی، گزارشگر حضور مردم در انتخابات بودند، از تک تک بزرگوارانی که فرصت و امکان پخش تصاویر ارسالی آنها فراهم نشده است، پوزش می‌طلبیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com