Wp Header Logo 1693.png

به گزارش پرشین خودرو، تمام افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌ توانند، از روز سه‌شنبه مورخ  ۱۹ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز یکشنبه ۲۴ /۰۴/ ۱۴۰۳ ثبت‌نام خود را برای خرید خودروهای وارداتی مکث موتور در سامانه عرضه خودروهای وارداتی انجام دهند.

متقاضیان باید از تاریخ دوشنبه ۱۸ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۳ /۰۴/ ۱۴۰۳ یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵ میلیارد ریال مسدود کنند.

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و در سامانه عرضه خودروی وارداتی اولویت دارند تنها در این عرضه اولویت ایشان حفظ و در صورت عدم انتخاب اولویت های خود از سامانه حذف می شوند و در عرضه های آتی همانند سایر متقاضیان بر اساس شرایط اعلامی باید اقدام کنند.

براساس این گزارش، سه خودرو وارداتی ونوسیا BIG v، ونوسیا D۶۰plus و ونوسیا Star از سوی شرکت مکث موتور در این مرحله با قیمت قطعی به فروش می رسد.

ردیف نام شرکت نشان تجاری مدل قیمت فروش قطعی
۱ مکث موتور Venucia D۶۰ plus ۱۹.۸۵۷.۰۰۰.۰۰۰
۲ مکث موتور Venucia Star ۲۵.۸۷۹.۰۰۰.۰۰۰
۳ مکث موتور Venucia Big V ۲۲.۴۵۳.۰۰۰.۰۰۰

ونوسیا V online

مشخصات خودرو ونوسیا BIG V

خودرو ونوسیا V-online یا BIG ۷ از یک موتور توربو به حجم ۱۵۰۰ سی.سی با ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. گیربکس این خودرو ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه می باشد.

این خودرو مجهز به رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی است و در رنگ های سفید، مشکی و طوسی عرضه می شود. ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ارتفاع ۴۵۶۲، ۱۶۱۷ و ۱۶۲۵ میلی متر می باشد.

قیمت پایه ونوسیا BIG V مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۷۳ ریال و قیمت مصرف کننده آن ۲۲ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال اعلام شده است و به دو روش پرداخت نقدی و دو مرحله ای به فروش می رسد. در روش نقدی زمان تحویل خودرو ۳۰ روز کاری است و در روش دو مرحله ای، خودرو پس از ۹۰ روز کاری تحویل خریدار خواهد شد.

بخشنامه فروش خودرو ونوسیا BIG V

برای دریافت کاتالوگ خودرو ونوسیا BIG V اینجا کلیک کنید.

ونوسیا STAR

مشخصات خودرو ونوسیا STAR

خودرو ونوسیا STAR از یک موتور توربو به حجم ۱۵۰۰ سی.سی با ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. گیربکس این خودرو ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه می باشد.

این خودرو مجهز به رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی است و در رنگ های سفید و آبی عرضه می شود. ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ارتفاع ۴۶۹۱، ۱۹۰۵ و ۱۷۰۶ میلی متر می باشد.

قیمت پایه ونوسیا STAR مبلغ ۲۰ میلیارد و ۴۹۷ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۴۷۰ ریال و قیمت مصرف کننده آن ۲۵ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال اعلام شده است و به دو روش پرداخت نقدی و دو مرحله ای به فروش می رسد. در روش نقدی زمان تحویل خودرو ۳۰ روز کاری است و در روش دو مرحله ای، خودرو پس از ۹۰ روز کاری تحویل خریدار خواهد شد.

بخشنامه فروش ونوسیا STAR

برای دریافت کاتالوگ خودرو ونوسیا STAR اینجا کلیک کنید.

ونوسیا D۶۰ Plus

مشخصات خودرو ونوسیا D۶۰ Plus

خودرو ونوسیا D۶۰ Plus از یک موتور به حجم ۱۶۰۰ سی.سی با ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. گیربکس این خودرو سی.وی.تی با ضریب متغیر است.

این خودرو مجهز به رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی است و در رنگ سفید عرضه می شود. ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ارتفاع ۴۷۶۱، ۱۴۸۷ و ۱۸۰۳ میلی متر می باشد.

قیمت پایه ونوسیا D۶۰ Plus مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال و قیمت مصرف کننده آن ۱۹ میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال اعلام شده است و به دو روش پرداخت نقدی و دو مرحله ای به فروش می رسد. در روش نقدی زمان تحویل خودرو ۳۰ روز کاری است و در روش دو مرحله ای، خودرو پس از ۹۰ روز کاری تحویل خریدار خواهد شد.

برای دریافت کاتالوگ خودرو ونوسیا D۶۰ Plus اینجا کلیک کنید.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com