Wp Header Logo 1759.png

با رسیدن به ساعات بعدازظهر امروز جمعه، موج دوم مشارکت هموطنان روستایی و عشایر در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مردم با ایمان و آگاه مناطق روستایی و عشایری که همواره پیشتاز خلق ماندگارترین حماسه‌های انقلاب بوده اند، امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ نیز با مشارکت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر نام خود را به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در تاریخ انتخابات کشور ثبت کردند.

در این مرحله از انتخابات بیش از ۲۴ هزار شعبه و صندوق رای ثابت و سیار برای اخذ آرای هموطنان روستایی و عشایر در نظر گرفته شده است.

مردم مومن و انقلابی کشورمان در روستا‌ها و مناطق عشایری، صبح امروز نیز همانند همیشه، پیشتاز ادای تکلیف بودند و به عنوان نخستین رای دهندگان داخل کشور، رای خود را به صندوق‌ها انداختند.
این درحالی است که گزارش‌های میدانی و تصاویر زنده تلویزیونی گواه این بود که در برخی از شعب، مردم ساعتی پیش از آغاز رسمی رای گیری در شعبات اخذ رای حضور یافته بودند.

با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز، آن دسته از روستاییانی که به عللی از جمله هم زمانی رای گیری با روز‌های برداشت محصول، در ساعات صبح موفق به حضور پای صندوق‌های رای نشده بودند، با فراغت از مشغله پربرکت و مقدسشان، برای ادای تکلیف ملی خود عازم شعب اخذ رای می‌شوند و موج دوم مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شکل می‌گیرد.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com