Wp Header Logo 5196.png

اسپاتیفای برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد که حدود ۱۶ سال از آن زمان می‌گذرد. قابلیت‌ها و امکانات این پلتفرم طی این ۱۶ سال تغییرات زیادی ..

به گزارش بولتن نیوز، اسپاتیفای برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد که حدود ۱۶ سال از آن زمان می‌گذرد. قابلیت‌ها و امکانات این پلتفرم طی این ۱۶ سال تغییرات زیادی داشته است. اسپاتیفای مانند اپل موزیک و سایر پخش کننده‌های موسیقی جهانی از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

اسپاتیفای چیست؟ و چگونه پرمیوم آن را خریداری کنیم؟

اسپاتیفای چیست؟ چه امکاناتی ارائه می‌دهد؟ اکانت پرمیوم اسپاتیفای چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا این اکانت ارزش خرید دارد؟

در این مقاله قرار است به کلیه این سوالات پاسخ دهیم. پس اگر جزو دوستداران موسیقی هستید و قصد خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای را دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس پخش کننده موسیقی دیجیتال است که دسترسی فوری به کتابخانه آنلاین موسیقی‌ها و پادکست‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه در هر زمان و مکانی به صورت قانونی و کاملا آسان موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید. میلیون‌ها آهنگ از ژانرها و سبک‌ها و هنرمندان مختلف در این پلتفرم در دسترس کاربران است. این موسیقی‌ها حتی شامل موسیقی‌های کلاسیک یا موسیقی متن فیلم نیز هستند. همچنین این پلتفرم با توجه به سلیقه کاربر یک الگوریتم پیشنهادی به کاربر ارائه می‌دهد .در کنار موسیقی‌ها حجم وسیعی از پادکست‌ها نیز در این پلتفرم به چشم می‌خورند. فرقی نمی‌کند به دنبال چه سبک پادکستی باشید. در این برنامه انواع پادکست‌ها از داستان‌های جنایی واقعی تا بحث‌های فنی وجود دارد.

شما می‌توانید به صورت رایگان یا با خرید اشتراک از امکانات و قابلیت‌های اسپاتیفای استفاده کنید. نسخه آزمایشی و رایگان این برنامه  امکانات محدودتری ارائه می‌دهد. اما با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید این محدودیت‌ها را برطرف کنید.

آیا اسپاتیفای رایگان است؟

نسخه اصلی این پلتفرم‌ رایگان است. اما به جبران این رایگان بودن کاربران باید تبلیغ مشاهده کنند تا بتوانند از امکانات برنامه استفاده نمایند .اما اگر می‌خواهید دسترسی نامحدود و بدون وقفه به کتابخانه آنلاین موسیقی‌ها و پادکست‌های اسپاتیفای را تجربه کنید باید نسبت به خرید اشتراک اقدام نمایید.

در نسخه رایگان اسپاتیفای شما نمی‌توانید کنترل کاملی بر لیست پخش خود داشته باشید و در صورت عدم اتصال به اینترنت امکان پلی کردن موسیقی برای شما وجود نخواهد داشت.  پس برای داشتن یک تجربه کاربری بهتر از اسپاتیفای بهتر است اکانت پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید.

دلیل خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

  • حذف کلیه تبلیغات صوتی و بنری
  • افزایش کیفیت صوتی موسیقی‌ها و پادکست‌ها
  • امکان دانلود آهنگ‌ها جهت دسترسی آفلاین به آن‌ها
  • ایجاد لیست پخش منظم و امکان پرش نامحدود به موسیقی‌های مورد علاقه
  • امکان استفاده از تخفیف فعال سازی اشتراک در صورت دانشجو بودن
  • و …

هزینه خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

هزینه خرید اسپاتیفای در آمریکا ۱۲ دلار، در اروپا ۱۱ یورو و در بریتانیا ۱۲ پوند در ماه است. خرید اشتراک سالانه یا دوساله هیچ تخفیفی در قیمت اشتراک حاصل نخواهد کرد. مگر اینکه شما از اشتراک خانوادگی استفاده کنید. بدین ترتیب هزینه پرداختی برای خرید اشتراک برای ۶ کاربر به طور همزمان خواهد بود که همگی می‌توانند از امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای استفاده کنند. همچنین اگر اشتراک دونفره اسپاتیفای را فعال کنید نسبت به اشتراک تک نفره هزینه کمتری خواهید پرداخت. اشتراک دانشجویی اسپاتیفای نیز با ۵۰درصد تخفیف همراه است. در نهایت باید گفت که هزینه خرید اکانت پرمیوم استیفای با توجه به تعداد کاربران، مدت زمان فعال بودن اشتراک، نوع اشتراک و … متغیر خواهد بود. اما مجموعه ما خرید و فعال سازی این اشتراک‌ها را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما عزیزان میسر کرده است. همچنین شما می‌توانید مشاوره‌های لازم در خصوص انتخاب نوع اشتراک و نحوه فعال سازی و آشنایی با قابلیت‌ها و امکانات اسپاتیفای پرمیوم را از پشتیبانی تیم ما دریافت کنید. مشاوران و کارشناسان ما در تلاش هستند تا یک تجربه کاربری بی نظیر و فوق العاده را با استفاده از اسپاتیفای تجربه کنید. برای این منظور تنها کافیست به تیم ما اعتماد کنید. این اعتماد سرآغاز شروع تجربه لذت بخش شما از موسیقی و وارد شدن به دنیای سحرآمیز موسیقی خواهد بود.

انواع اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

  • اشتراک پایه اسپاتیفای

حذف تبلیغات بدون امکان دسترسی به پادکست‌ها با مبلغ ۱۱ دلار در ماه

گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات، امکان پخش آفلاین و پخش بر اساس الگوریتم مورد علاقه کاربر با مبلغ ۱۲ دلار در ماه

مناسب جهت استفاده زوج‌ها، دوستان یا دو عضو از یک خانواده با قابلیت‌های مشابه اشتراک فردی با مبلغ ۱۷ دلار در ماه

  • اشتراک فمیلی یا خانوادگی

این اکانت امکان استفاده ۶ نفر از اعضای خانواده از امکانات اسپاتیفای را به طور همزمان فراهم می‌کند. امکانات این اشتراک مشابه اکانت فردی و دو نفره است و افزون بر آن امکانات، امکانات دیگری نظیر مسدود کردن صریح موسیقی و یک ویژه برنامه برای کودکان نیز دارد. هزینه خرید این اشتراک به صورت ماهانه ۲۰ دلار است.

  • اشتراک دانشجویی

این اشتراک تبلیغات را حذف کرده و امکان پخش آفلاین موسیقی را تیز میسر می‌کند. همچنین لیست پخش را به تناسب الگوریتم مورد علاقه کاربر ارائه می‌دهد و دسترسی به showtime را نیز فراهم می‌کند. هزینه خرید این اشتراک ۶ دلار در هر ماه است.

استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان

بهترین روش برای دریافت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان استفاده از نسخه آزمایشی این پلتفرم است. کاربران جدید و تازه وارد می‌توانند از این قابلیت اسپاتیفای استفاده کنند و به عنوان هدیه ورود و خوش آمدگویی به اسپاتیفای اشتراک رایگان دریافت کنند. مدت زمان استفاده از این اکانت پرمیوم رایگان برای کاربران مختلف بین ۱ الی ۴ ماه متغیر خواهد بود. پس از اتمام دوره آزمایشی از طریق خرید اشتراک می‌توانید مجددا به قابلیت‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای دسترسی داشته باشید.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com