Wp Header Logo 1657.png

شایانیوز- بازیگران بسیاری در این عرصه آمده و رفته اند و برخی موندگاری زیادی دارند و از ابتدا تا انتها فعالیت خود را حرفه ای و البته پولساز انتخاب کرده اند و برخی هم چندان راستای خاص ینداشته و همینجوری اومدن که باشند! البته که این بودنه و موندنه ارتباط مستقیمی هم داره با دیده شدن و میزان استعداد و شهرتی که فرد کسب میکنه. مثلا یکی از بازیگرانی که شاید بهتر بود بیشتر مورد توجه قرار میگرفت خانوم سیما خضرآبادی می باشد. این چهره که تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته، در سریال “وضعیت سفید” حضور پررنگ داشت. شاید چندان به این بازیگر بیبی فیس نیاد، اما در واقع از بانوان دهه شصتی می باشد که تا به حال دو ازدواج نیز داشته. انگاری یکسری از بازیگران اکسیر جوانی رو کشف کرده و ازش استفاده دارند. مثلا نمونه ای بارز خانوم فلور نظری! البته همونطور که گفتیم سیما خضرآبادی نیز صورتی همچون دختران 22 ساله دارد در حالی که این بازیگر زن سینما و تلویزیون این روزها 36 ساله است.

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و حتی خانوم بازیگر مدتی هم با عنوان مدلینگ در حواشی افراد مشهور حضور داشتند. این چهره قبلتر با زیبایی صورتش در واقع برای میکاپ مدل میشه و همین میشه که خانوم بازیگر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار میگیرند. البته که سیما خضرآبادی هیچگاه بازیگر جنجالی نبوده و به سبک قریشی ها پیش نرفته. بلکه با انتشار تصاویر زیبا از خود اینستاگرامش رو پیش میبره. پست های ژورنالی این بازیگر جوان لایک و کامنت های فراوونی میگیره که بیشتر هم نظراتی مثبت هستند.

سیما خضرآبادی

بیوگرافی سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی در اولین ماه از سال تولدش چشم به جهان گشوده. او در 11 فروردین 1367 در تهران متولد شده و حالا بازیگر سینما و تلویزیون یم باشد. خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه سوره است که خب فعالیتش رو با تلویزیون آغاز نمود و حالا هم در سینما هم حضور دارد و شیفته جهانگردی است.

سیما بانو بر این نظرند که به هیچ عنوان پرسپولیسی نیستن اما خب عاشق رنگ قرمزن.

سیما خضرآبادی

خانواده سیما خضرآبادی، از پدر تا مادر و برادر

پدر این بازیگر جوان مدیر تولید بوده و مادرشون هم چهره پرداز سینما می باشند که خب در نهایت فرزندشون رو راهیه عرصه بازیگری کرده اند. براد سیما خضرآبادی نیز مدتی رو در کار تصویربرداری گذراند و حالا هم در فست فود خود مشغول به کار است.

سیما خضرآبادی

از ۸ سالگی جلوی دوربین

اولین بار در سن 8 سالگی بود که سیما خضرآبادی همراه با مادرش رفت به گشت صحنه سریال “خانه پدری” و اونجا بود که آقای کارگردان غلامرضا رمضانی ایشون رو دیدن و برای سریال “فرزندن بزرگ شده” انتخابش کردند.

همین شد که سیما کوچولو در سن هشت سالگی اولین تجربه بازیگریش رو کسب کرد و بعد هم دو سال بعدش در سریال ایستگاه نقش آفرینی نمود.

سیما خضر آبادی

مخالفت پدر و ورود حرفه ای

خب من دانش اموز خیلی درسخوانی بودم اما با این حال پدرم مخالف این بود که از سن کم وارد بازیگری بشم و بر این نظر بود که به رسمک لطمه میخوره. ایشون دوست داشتن ک من بعد از گذروندن دوره های حرفه ای و تحصیل در بازیگری وارد این رشته بشم و همین شد که تا مدت ها دیگه بازی نکردن.

سیما خضرآبادی

ازدواج های سیما خضرآبادی 36 ساله

سیما خضرآبادی اولین بار در فروردین ۱۳۹۶ وقتی که ۲۹ سال سن داشت خبر ازدواجش با سهیل تیرگپ رو اعلام کرد. همسر سابق ایشون فروشگاه لباس و کیف و کفش دارند. سیما خضرآبادی در رابطه با داستان آشناییشون میگه تو یه سفر خیلی اتفاقی همدیگه رو دیدیم و تقریبا یه دوستی خانوادگی بینمون شکل گرفت و بعدش هم علاه به میان اومد و خیلی سریع به ازدواج ختم شد.

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی بعد از اینکه خیلی بی سر و صدا از همسر اولش جدا شد، در 27 اردیبهشت 1403 با انتشار یک عکس دو نفره در کنار ابراهیم کوخایی که ایشون هم بازیگر هستند، خبر از ازدواج دومش داد.

سیما خضرآبادی

مخالف عمل زیبایی

سیما خضرآبادی میگه من ۱۰۰ درصد با جراحی های زیبایی مخالف هستم و فکر می کنم هرچیز به صورت طبیعی زیباست البته ممکنه که یکسری از افراد به خاطر حادثه یا بیماری خاصی مجبور باشند. اما در شرایط عادی و وقتی که خدا چهره و بدنی سالم به ما داده چرا باید چنین کاری کنیم!

سیما خضرآبادی

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com