Wp Header Logo 2545.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا که اکنون دایون Y۷ را روی خط تولید این شرکت دارد، نسخه جدیدی از این خودرو با نام دایون DX را معرفی کرده است.

تصاویر دایون DX را اینجا ببینید

دایون DX چه خودرویی است و چگونه می‌توانیم خودرو دایون خود را به دایون DX تبدیل کنیم؟

دایون DX در اصل نسخه ویژه سفرهای آفرودی خودروهای دایون است که یکی از معدود خودروهای شاسی بلند بازار با شاسی مستقل شناخته می‌شود و در بیراهه‌نوردی نیز از خودروهای قابل اعتماد و صفر کیلومتر بازار خودرو است.

دایون DX

صنایع خودروسازی ایلیا با تجهیز این خودرو تلاش کرد تا از دست‌کاری غیراصولی خودروهای دایون که گارانتی خودرو را ابطال می‌کند، جلوگیری کرده و امکان ارتقای خودروهای دایون به دایون DX را به صورت رسمی برای خریداران و مالکان خودرو دایون فراهم کرده است.

تجهیزات آفرودی طراحی شده که روی دایون Y۵ و دایون Y۷ قابل نصب است، شامل کیت بدنه شامل سپرهای جلو و عقب، کیت سیستم تعلیق، ⁠رینگ و لاستیک اسپرت، اینترکولر ارتقا یافته، ⁠باربند اسپرت DX، ⁠رکاب، ⁠وینچ داخل سپر، ⁠سینی محافظ رادیاتور و ⁠استیکرهای بدنه می‌شود.

دایون

قیمت این قطعات به صورت رسمی مشخص نشده اما متقاضیان می‌توانند برای ثبت سفارش به سایت خودروسازی ایلیا مراجعه و در قسمت دایون DX سفارش قطعات مورد نیاز را اعلام کنند.

خوشبختانه ثبت سفارش هم به صورت پکیج کامل امکان‌پذیر است هم به صورت موردی که بسته به سلیقه متقاضی انجام می‌شود.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com