Wp Header Logo 2670.png

شایانیوز- دیگه گذشت اون زمان که مانتوهای تنگ و چسبیده به بدن مد بودن که ظاهری بسیار ساده داشتند و تنها معیار خوشگلیشون جذب و کوتاه بودنشون بود بدون ذره ای طرح در پارچه. جالبه که اون تایم هر دختر خانم جوانی که مانتو طرح دار میپوشید مورد تمسخر قرار میگرفت چرا چون این سبک از پارچه ها برای مامانا و مادربزرگ ها ترند بود و واسه خانومای جوون قفل بود! اما امروزه با توجه به تغییر ترند و مد این رویه تغییر کرده و حالا دختران نه تنها از این دست لباس ها استفاد کرده، بلکه در مهمانی های خاص و مجلسی که دلشون میخواد پز بدن و شیک باشن هم استفاده می کنند. کت ها آیتم های از استایل بانوان به حساب میاد که میتونن نمادی از لوکس بودن و جذابیت اون بانو باشند. در واقع ترکیب رنگ های شاد و یا مشکی، همراه با پارچه های طرح دار که به سبک کت کوتاه طراحی و دوخته شده اند زیبایی قابل توجهی به بانوان خواهد داد. البته که این سبک مانتو کتی ها با هر آیتمی هم قابلیت ست ندارند و اگر شما بخوایم بدونین چجوری میشه با کت شیک بود، باید حتمنی با ادامه مطلب ما همراه باشید! زیبا باش خانوم زیبا.

استایل با کت

کت تافته سوزن دوزی

مد بر جهانیان حاکمیت دارد. جالبه یه وقتایی پیش میاد که یه لباسی یا کیف و کفش و حتی وسیله ای در منزل دو دهه پیش مد بوده و بعدش نماد خز بودن شناخته میشده، اما درست زمانی که دوباره مد شده نمادی از زیبایی و جذابیت خطاب میشده! بله این میشه قدرت مد! کت های تافته سوزن دوزی زیبایی بسیار قابل توجهی دارند که میتونن ظاهری ایده آل برای شما بسازند. پارچه های تافته، پارچه‌ ای سبک، براق، نرم و البته دوست‌ دار محیط زیست هستند که امروزه از تنیده شدن تارهای ابریشم و پلی استر تولید می‌شوند. این سبک کت ها با چنین پارچه ای همراه با شلوار پارچه ای راسته و یا شلوار پارچه ای بوت کات زیبایی اصیل و دلبرانه ای برای شما خواهد ساخت.

استایل با کت

کت ژاکارد لمینت شده

از دیگر کت های بسیار زیبا و منحصر به فرد سبک های ژاکارد لمینت شده هستند که در قد های کوتاه طراحی و تولید می شوند. این مدل از کت ها میتونن همراه با شلوار راسته قد نود و البته کفش یا صندل پاشنه دار به شدت جذاب و خوش استایل بشن که برای دیت شام و یا میهمانی و دیگر مراسمات نیمه رسمی عالین. ژاکارد پارچه ای ضخیم، بادوام، محکم آهاردار و خشک می باشد که بر روی آن طرح های مختلفی ایجاد شده و میتونه در انواع و اقسام رنگ و نقش ها خریداری بشه.

استایل با کت

کت لینن سوزن دوزی

پارچه های سوزن دوزی شده یکی از محبوب ترین مدل ها برای این روزهای دنیای مد و فشن است که جذابیت بسیار زیبایی برای بانوان ایجاد می کند. این سبک از کت ها به خصوص در رنگ مشکی و البته یک رژلب قرمز، میتونه ظاهری پر ابهت و مدیریتی برای شما بسازه. زنی جسور و شجاع شوید تنها با استایلی مناسب. تقریبا میشه گفت تمام کت ها همراه با شلوار پارچه ای ایده آل می شوند، اما اگر دوست دارید تا کمی کژوال تر شوید، استایل کردن اونها همراه با شلوار دمپای جین هم زیبایی بسیار بی نظیری برای شما خواهد ساخت.

استایل با کت

کت پاستِلی 

اما کمی هم اب رنگ ها بازی کنیم. رنگ های اصلی کم هستن، اما رنگهایی که زاده رنگ های اصلی اند، فت و فراوون ساخته می شوند. به طور مثال رنگ های پاستلی یکی از ظریف ترین و قشنگ ترین رنگ های ترکیبی برای بانوان به حساب میان که میتونن یه تنه خوشگلی رو به ظاهر شما هدیه بدن. کت هایی که به رنگ پاستلی هستند یه شادابی و نحیف بودن خاصی در خود دارند که شاید هیچ رنگی نداشته باشه.

استایل با کت

کت اُور سایز

در سایزها کمی تغییر نظر دهید. همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، قبلتر سایز جذب مد بود در حالی که این روزها سایز اور و بزرگ ترند شده. این میزان سایز میتونه هم برای شومیز ها و هم شلوار و هم مانتو کتی خوشگل باشه اما به شرط اینکه در ابعاد مناسب خودتون پیدا کنید. مثلا خانومی که سایز بالایی داره مانتویی که اورسایز باشه شاید براش گشاد به نظر نیاد و حتی تنگ هم به نظر بیاد، پس بهترین کار اینه که در ابعاد خودشون اورسایز در نظر بگیرید تا زیبایی شما استاندارد دیده بشه.

استایل با کت

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com