Wp Header Logo 2618.png

شفقنا- وزارت بهداشت لبنان از کشته و زخمی شدن شماری از افراد در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منطقه واقع در جنوب این کشور خبر می دهد.

به گزارش شفقنا، رسانه های خبری جهان عرب بامداد امروز (شنبه) از وزارت بهداشت لبنان نقل کردند که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دره «الکفور» در استان مرزی نبطیه در جنوب این کشور، دست کم شش کشته و سه زخمی بر جای گذاشته است.

بنا بر این گزارش، مرکز عملیات اضطراری بهداشت عمومی وابسته به وزارت بهداشت لبنان ضمن اعلام این که آمار قربانیان حمله اخیر رژیم صهیونیستی غیر نهایی می باشد، تاکید کرد که فرآیند آواربرداری در ساختمان هدف حمله همچنان ادامه دارد.

در همین حال، خبرنگار شبکه خبری «المیادین» در جنوب لبنان تایید کرد که شهدا و مجروحان حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به استان نبطیه، شهروند سوریه هستند و در میان آنها نیز چندین کودک به چشم می خورد.

این در حالی است که پیشتر رسانه های خبری لبنان گزارش داده بودند که هواپیماهای رژیم صهیونیستی پس از نیمه شب جمعه، منطقه واقع میان شهرک های «الکفور» و «تول» در شهرستان مرکزی نبطیه را هدف قرار دادند.

رسانه های لبنانی همچنین از پرواز مداوم پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه هدف حمله اخیر خبر داده و اعلام کردند که خودروهای آمبولانس نیز برای انتقال زخمی های حمله، به سرعت راهی محل وقوع آن شدند.

شایان ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به حملات هوایی و موشکی خود به خاک لبنان ادامه می دهد و در جریان آن نیز، روز جمعه شهرک های «مارون الرأس، حانین، عیترون، کفر کلا، الخیام و عیتا الشعب» را هدف قرار داد.

در سوی مقابل نیز، حزب الله لبنان در پاسخ به حملات مستمر به مناطق این کشور و در حمایت از مردم و مقاومت در نوار غزه، به عملیات نظامی خود علیه اماکن و تجمعات نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در امتداد مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی ادامه می دهد.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com