Wp Header Logo 3080.png

با خرید آپارتمان در نازی آباد ساکن یکی از بهترین محله‌ها و زیباترین جنوب تهران شوید.

محله نازی آباد تهران

نازی‌آباد یکی از محله‌های معروف جنوب شهر تهران محسوب می‌شود که در منطقه 16 شهرداری تهران واقع شده است. گفته می‌شود قدمت محله نازی‌آباد تهران به بیش از 40 سال می‌رسد. اگر قصد خرید آپارتمان در نازی آباد را دارید باید بدانید که اکثر خانه‌های این منطقه بافتی قدیمی دارند؛ اما همین باعث شده که قیمت خانه در این محله نسبت به سایر مناطق تهران کمتر باشد. با دلتامگ همراه باشید تا محله نازی‌آباد را بیشتر بشناسید.

خرید آپارتمان در تهران

محله نازی‌آباد تهران کجاست؟( موقعیت جغرافیایی)

اگر بخواهیم تاریخچه مختصری در خصوص این محله ارائه دهیم باید عنوان کنیم که این محله در گذشته یک روستا به نام «ناز آباد» بود که توسط ناصرالدین شاه خریداری شده بود که بعدها به‌صورت مسکونی درآمد و به‌عنوان یکی از محله‌های جنوبی شهر تهران اضافه شد و نام آن به نازی‌آباد تغییر کرد. اگر قصد خرید آپارتمان در نازی آباد را دارید باید بدانید که با محله‌های زیر همسایه خواهید شد:

  • از شمال به محله جوادیه
  • از غرب به محله خانی‌آباد شمالی
  • از جنوب به محله یاخچی آباد و بهمن‌یار
  • از شرق به محله علی‌آباد و نازی‌آباد شرقی

خرید آپارتمان در نازی آباد

دسترسی محله نازی‌آباد

با خرید آپارتمان در محله نازی آباد تهران می‌توانید به‌راحتی به بزرگ‌راه‌های نواب، بعثت، تندگویان و آزادگان دسترسی یابید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به نازی آباد ایستگاه متروی علی‌آباد است. همچنین متروی شهرری میدان راه آهن نیز دسترسی به این محله را ساده‌تر کرده است.

خطوط اتوبوس‌رانی در این محله از شهرک وصال تا انقلاب و از فیاض‌بخش به خانی‌آباد نو، شهرک وصال و هفده شهریور و همچنین از هفده شهریور تا شهرک احمدیه نیز فعال است. خطوط تاکسی‌رانی نیز در مسیرهای متروی علی‌آباد به نازی آباد، شهید سروری به نازی آباد، بازار خیام به نازی‌آباد و راه آهن به نازی آباد فعال است.

امکانات محله نازی آباد تهران

محله نازی آباد تهران از امکانات بسیار خوبی نظیر، باشگاه، مراکز آموزشی، فرهنگی، حمل‌ونقل عمومی، مدرسه، مراکز درمانی، اداری و… برخوردار است. از همین رو می‌توان گفت که یکی از محله‌های خوب جنوب شهر تهران برای سکونت محسوب می‌شود که متقاضیان بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در نازی آباد هستند. فرهنگسرای بهمن یکی از معروف‌ترین مراکز فرهنگی این محله به شمار می‌رود.

خرید آپارتمان در محله نازی آباد تهران چند؟

در طول سالیان اخیر ساخت‌وسازهای بسیار در این محله صورت گرفته است؛ اما همچنان واحدهای مسکونی قدیمی در آن بسیار دیده می‌شود. به‌طورکلی می‌توان گفت که بافت مسکونی این محله تلفیقی از واحدهای مسکونی نوساز و کلنگی است. همین موضوع باعث شده قیمت مسکن در آن متغیر باشد.

البته کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در محله نازی آباد تهران هستند باید این نکته را در نظر بگیرند که این محله با اینکه یکی از محله‌های جنوبی شهر تهران است؛ اما قیمت مسکن در آن پایین نیست. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در محله نازی اباد را برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

83

20

57,000,000

5,000,000,000

87

30

54,000,000

4,500,000,000

100

نوساز

75,000,000

7,500,000,000

اجاره آپارتمان در محله نازی آباد

از آنجایی که قیمت هر متر خانه در این محله نسبت به سایر مناطق کمتر است پس می‌توان انتظار داشت که قیمت اجاره آپارتمان در نازی آباد نیز معقول‌تر و کمتر باشد.در زیر چند نمونه از قیمت اجاره آپارتمان در سایت ملکی دلتا را برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

ودیعه(تومان)

اجاره(تومان)

55

22

250,000,000

6,000,000

50

30

350,000,000

69

10

600,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 558

اپلیکیشن مجله دلتا

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com