Wp Header Logo 4973.png

به گزارش پرشین خودرو، این طرح فروش اقساطی از روز شنبه ۱۰ شهریور تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. سود سه ماهه این طرح فروش صفر درصد، شش ماهه ۱۰ درصد و برای متقاضیان بازپرداخت ۹ ماهه، سود ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است.

میزان پیش‌پرداخت این روش فروش ۶۰ درصد، معادل ۲ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۳۵۴ هزار تومان اعلام شده است. این طرح به سه روش سه، شش و ۹ ماهه اجرا می‌شود و موعد تحویل این محصولات هفته دوم آبان ۱۴۰۳ و با رنگ سفید اعلام شده که خریداران در صورت پرداخت ۶ و ۹ ماهه یک سال از بیمه بدنه برخوردار خواهند شد.

بر اساس جزئیات بخشنامه، خریداران باید اقساط خود را با چک صیادی و ثبت آنها در سامانه صیاد پرداخت کنند. همچنین خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول به عاملیت‌های گروه بهمن مندرج در پایگاه رسمی این شرکت به آدرس bahman.ir مراجعه کنند.

فروش اقساطی کامیون کشند فاو J۶

فاو J۶ چگونه خودرویی است؟

کامیون کشنده تک محور فاو J۶ از یک موتور ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپ Wuxi با حجم موتور ۱۱۰۵۰ سی.سی بهره می برد و مجهز به توربو شارژ اینترکولر با سیستم آلایندگی یورو ۵ است.

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی راننده، این کامیون کشنده از قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی، کروز کنترل و نمایشگر بهره می‌برد. همچنین تعبیه سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و بخاری درجا نمره رفاهی این محصول را قابل قبول کرده است. به همین ترتیب با بکارگیری صندلی راننده بادی با قابلیت تنظیم، میزان خستگی راننده فاو J۶ از رانندگی طولانی مدت به طرز محسوسی کاهش می‌یابد.

در خصوص شاخص‌ها و ظرافت‌های طراحی فاو J۶ می‌توان به پوشش صندلی(تودوزی) از جنس چرم به رنگ‌های مشکی و مارون اشاره کرد.

برای دریافت بخشنامه فروش اقساطی کامیون کشند فاو J۶ اینجا کلیک کنید.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com