Wp Header Logo 4864.png

۵ ارز دیجیتال جدید به صرافی دیجیکس ۲۴ اضافه خواهد شد!

رویداد۲۴ صرافی دیجیکس 24 یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که در سال 1396 شروع به فعالیت کرده است. این صرافی در حال حاضر امکان معامله و خرید و فروش تتر را برای کاربران فراهم نموده است و به زودی 5 ارز دیجیتال جدید نیز به صرافی دیجیکس 24 با قابلیت خرید، فروش، واریز و برداشت آنی اضافه خواهد شد.

در ادامه علاوه بر معرفی این 5 ارز دیجیتال، به معرفی صرافی دیجیکس 24 و امکانات و ویژگی های این صرافی خواهیم پرداخت.

5 ارز دیجیتال جدید در صرافی دیجیکس 24

طی سالهای اخیر، در صرافی دیجیکس 24 تنها رمز ارز تتر معامله می‌شد و امکاناتی نظیر واریز، برداشت، خرید و فروش آنی تتر برای کاربران فراهم شده بود. اما از ابتدای سال 1402 تصمیم به گسترش خدمات خود گرفته و با افزودن بهترین ارزهای دیجیتال با دقت بسیار بالا، امکان معامله بیت کوین و آلت کوین های معتبر بازار برای کاربران فراهم آورده شد.

در صرافی دیجیکس 24 توجه زیادی به لیست شدن رمزارزها در صرافی می‌گردد تا ریسک کاربران در این فضای پر نوسان و پرریسک تا حد ممکن کنترل شود.

در آخرین فصل سال 1402 با بررسی های عمیق و کارسناسانه و بررسی اکوسیستم ارزهای دیجیتیال و همچنین توجه به نیاز کاربران، تصمیم به لیست کردن ارزهای دیجیتالی که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم گرفته شد:

بیت کوین (Bitcoin)

ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال، محبوب ترین رمز ارز کریپتوکارنسی بوده و بخش اعظمی از حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال متعلق به این رمز ارز می‌باشد.

بیت کوین، اولین ارز دیحیتال پس از تتر است که به صرافی دیجیکس 24 با امکانات خرید، فروش، واریز و برداشت آنی اضافه خواهد شد و در دسترس کاربران این صرافی قرار گرفته خواهد شد.

اتریوم (Ethereum)

اتریوم (ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار کریپتوکارنسی است. این ارز بر روی شبکه بلاک چین اتریوم ساخته شده است که یک شبکه غیرمتمرکز و متن باز است. اتریوم قابلیت‌های مختلفی از جمله قراردادهای هوشمند، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) را ارائه می‌دهد.

اتریوم به قدری محبوب است که تقریبا تمام صرافی های ارز دیجیتال از معاملات اتریوم پشتیبانی می‌کنند. به دلیل همین محبوبیت و مقبولیت عمومی این ارز دیجیتال، در صرافی ارز دیجیتال دیجیکس 24 نیز تصمیم به لیست شدن این رمز ارز و انجام تمام فرآیند های واریز، برداشت، خرید و فروش گرفته شد.

دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین (DOGE) یک ارز دیجیتال میم ( میم کوین)است که در سال 2013 توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر ایجاد شد. این ارز بر اساس یک میم اینترنتی از نژاد سگ شیبا اینو به نام دوج ساخته شده است. دوج کوین از الگوریتم اثبات کار (PoW) برای تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌کند و ر خلاف بیت کوین هیچ محدودیتی برای استخراج آن وجود ندارد.

دوج کوین یکی از پر استقبال ترین آلت کوین های بازار می‌باشد و طی سال‌های اخیر با رشد های نجومی، توجه تمام فعالان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب نمود. بر همین اساس و توجه ویژه کاربران ایرانی به این میم کوین، مقدمات افزوده شدن این رمز ارز به صرافی دیجیکس 24 فراهم شده و به زودی در این صرافی قابل معامله خواهد بود.

شیبا اینو (Shiba Inu)

شیبا اینو (SHIB) میم کوین پر طرفدار دیگری است که در سال 2020 توسط فردی ناشناس با نام مستعار ریوشی (Ryoshi) ایجاد شد. این ارز دیجیتال بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است و نماد آن یک سگ نژاد شیبا اینو است.

شیبا اینو در ابتدا به عنوان یک شوخی و تقلید از دوج کوین (DOGE) ساخته شد، اما به سرعت محبوبیت پیدا کرد و به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد. در اوج محبوبیت خود، شیبا اینو به ارزش 0.0000885 دلار رسید و ارزش بازار آن به بیش از 50 میلیارد دلار رسید.

معامله شیبا اینو در صرافی می‌تواند سودآور باشد، اما باید با ریسک‌های آن آشنا باشید. شیبا اینو یک ارز دیجیتال نسبتا نوظهور است و قیمت آن نوسان زیادی دارد اما به دلیل محبوبیت این رمز ارز میان کاربران و درخواست کاربران، لیست شدن این رمز ارز در صرافی دیجیکس 24 نسبت به سایر رمزارزها در اولویت قرار گرفت.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین (BNB) در سال 2017 توسط صرافی بایننس ایجاد و راه اندازی شد و در حال حاضر یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو است.

بایننس کوین کاربردهای مختلفی دارد. یکی از کاربردهای اصلی آن، استفاده در صرافی بایننس برای کاهش کارمزد معاملات است. دارندگان بایننس کوین می توانند از تخفیف 50 درصدی در کارمزد معاملات خود در صرافی بایننس برخوردار شوند.

بایننس کوین همچنین برای پرداخت هزینه های مختلف در اکوسیستم بایننس مانند هزینه های معاملاتی در صرافی بایننس، هزینه های ثبت نام در پلتفرم بایننس لانچ‌پد، هزینه های اشتراک در سرویس های استیکینگ بایننس و غیره استفاده می شود.

کاربردی بودن این آلت کوین، کاربران زیادی را ترغیب به نگهداری و سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال کرده است و به دلیل معتبر بودن و استقبال از این رمز ارز، اضافه شدن این ارز دیجیتال به لیست ارزهای صرافی دیجیکس 24 در اولویت قرار گرفت.

ویژگی‌های صرافی دیجیکس 24

  • تنوع ارزهای دیجیتال: در حال حاضر صرافی دیجیکس 24 از 6 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این ارزها شامل ارزهای اصلی و قابل اطمینان مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و … هستند و به مرور بر تعداد این رمز ارزهای اضافه خواهد شد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا ابتدای سال 1403 بیش از 50 رمز ارز در صرافی دیجیکس 24 قابلیت خرید و فروش، واریز و برداشت خواهند داشت.

  • کارمزد معاملات: کارمزد معاملات صرافی دیجیکس 24 کاملا رایگان و صفر است و کاربران بر اساس اختلاف قیمت خرید و فروش اقدام به معامله می‌نمایند.

  • پشتیبانی 24 ساعته: صرافی دیجیکس 24 بصورت 24 ساعته از کاربران خود پشتیبانی می‌کند و از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی پاسخگوی سوالات کاربران می‌باشد.

  • کیف پول ارز دیجیتال: صرافی دیجیکس 24 به کاربران خود امکان نگهداری ارز دیجیتال در کیف پول صرافی را می‌دهد. کیف پول صرافی دیجیکس 24 از امنیت بالایی برخوردار است و کاربران می‌توانند با خیال راحت ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهداری کنند.

  • کسب درآمد با معرفی دوستان: با معرفی هر دوست به صرافی دیجیکس 24 میتوانید 30 درصد از سود معاملات را بصورت مادام العمر کسب کنید.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی دیجیکس 24

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی دیجیکس ۲۴ بسیار ساده است. برای خرید ارز دیجیتال، ابتدا باید در صرافی به آدرس https://digiex24.com ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید. سپس می‌توانید با استفاده از کارت بانکی، حساب خود را شارژ کنید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای فروش ارز دیجیتال، ابتدا باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را به کیف پول صرافی منتقل کنید. سپس، می‌توانید با تعیین قیمت، ارز دیجیتال خود را به فروش برسانید.

تمام فرآیند های واریز، برداشت، خرید و فروش در صرافی دیجیکس 24 بصورت آنی انجام می‌شود و کاربران به زودی از امکاناتی نظیر انتقال داخلی با کارمزد رایگان، امکان قرار دادن Limit. برای قیمت خرید و فروش خواهند داشت.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com