Wp Header Logo 2334.png

به گزارش پرشین خودرو، شرکت بهمن دیزل در اطلاعیه ای خطاب به عاملیت های این شرکت در استان های خراسان رضوی و جنوبی، از طرح نقدی اعتباری ۴ کامیون بهمن دیزل ویژه نمایشگاه خودرو مشهد در شهریور ۱۴۰۳ خبر داده و اعلام کرده است:

با توجه به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو در شهر مشهد، شرکت بهمن دیزل در نظر دارد در راستای تسهیل در فرایند فروش و رونق کسب و کار عاملیت ها نسبت به اجرای طرح فروش نقدی اعتباری محصولات در محل نمایشگاه و از درگاه عاملیت ها اقدام کند. از این رو شرایط ثبت نام برای کامیون های فورس ٦ تن، ٦ تن کابین خوابدار، ٨.٥ تن و ١٢ تن به صورت آنلاین از ساعت ١٦ عصر روز چهارشنبه مورخ ۲۸ شهریور تا ساعت ۲۲ شب شنبه مورخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ و یا تکمیل ظرفیت به شرح جداول ذیل ارائه می شود.

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس Bahmancustomer.iranecar.com امکان پذیر بوده و ضرورت دارد مدیر فروش آن عاملیت در زمان برگزاری نمایشگاه در غرفه شرکت بهمن دیزل حضور داشته باشد.

طرح فروش ۴ کامیون بهمن دیزل در محل نمایشگاه خودرو مشهد:

توضیحات طرح فروش ۴ کامیون بهمن دیزل در محل نمایشگاه خودرو مشهد:

شرایط پرداخت ٦ ماهه و ١٢ ماهه دارای یک سال بیمه بدنه بوده که مبلغ آن در چک های بازپرداخت لحاظ خواهد شد.

موعد تحویل محصول، هفته سوم آبان ماه ١٤٠٣ می باشد.( از زمان پایان طرح، یک ماه کاری)

رنگ محصولات سفید و مدل آنها ١٤٠٣ می باشد.

در این روش عرضه، سهمیه عر عاملیت برای هرکدام از محصولات ١٥ دستگاه خواهد بود.

در این عرضه، هر کد ملی (مشتری حقیقی) مجاز به ثبت نام صرفاً یک دستگاه خواهد بود. محدودیتی در تعداد ثبت نام برای هر شناسه ملی (مشتریان حقوقی) وجود نخواهد داشت.

ثبت نام صرفاً برای افراد بالای ١٨ سال امکان پذیر خواهد بود.

امکان ثبت نام و شماره گذاری برای مشتریان نهایی مهیا می باشد.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com