Wp Header Logo 235.png

به گزارش فردای اقتصاد به نقل از ماموت خودرو، قیمت پایه این خودرو ۱۷ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۳۴۶  ریال و قیمت نهایی مصرف‌کننده ۲۲ میلیاردو ۴۵۳ میلیون   ریال اعلام شده است.

خریداران خودرو ونوسیا V-Online مدل ۲۰۲۳ برای شرکت در طرح فروش اقساطی باید مبلغ ۱۳ میلیاردو ۴۷۷ میلیون ریال را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. مابقی مبلغ خودرو بدون کارمزد به صورت تسهیلات ارایه می‌شود. این تسهیلات طی ۱۲ ماه و در قالب ۶ فقره چک هر دو ماه یک‌بار با مبلغ هر چک یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون  ریال پرداخت خواهد شد.

 اولین چک در اول آذر ۱۴۰۳ به سررسید می‌رسد و خودرو در ۳۰ روز کاری پس از پرداخت پیش‌پرداخت، تحویل خواهد شد

مشخصات فنی ونوسیا V-Online

این کراس‌اوور چینی، که به نام ونوسیا Big V نیز شناخته می‌شود، توسط مکث موتور به بازار عرضه شده است.

ونوسیا V-Online با حداکثر توان ۱۸۸ اسب بخار و موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر، به یک کراس‌اوور شهری با امکانات فنی مناسب تبدیل شده است. جعبه دنده ۷ سرعته خودکار دوکلاچه این خودرو، به انتقال سریع و دقیق قدرت به دیفرانسیل جلو کمک می‌کند. این مشخصات، V-Online را در رده خودروهای مناسب برای رانندگی روزمره شهری قرار می‌دهد، اما به دلیل سیستم دیفرانسیل جلو، برای استفاده در جاده‌های آفرود مناسب نخواهد بود.

طراحی ساده و مدرن داخلی ونوسیا V-Online

از نظر طراحی داخلی، ونوسیا V-Online از الگوهای مدرن و ساده پیروی می‌کند. فضای داخلی خودرو شبیه به مدل‌های اروپایی مانند پژو طراحی شده است. داشبورد این خودرو از یک کلاستر بزرگ دیجیتال بهره می‌برد و فرمان دی کات نیز از دو طرف به شکل مسطح طراحی شده است. طراحی کابین به گونه‌ای است که کنترل‌های فیزیکی حداقلی دارند و بیشتر تنظیمات از طریق صفحات لمسی انجام می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جذاب ونوسیا V-Online، کابین جادار و راحت آن است که مناسب سفرهای خانوادگی است. فاصله محوری ۲.۷ متری و فضای بار ۶۰۵ لیتری، این خودرو را برای حمل بارهای بزرگ و استفاده در سفرهای طولانی ایده‌آل می‌کند. سقف شیشه‌ای فتوکرومیک نیز امکان دیدن مناظر بیرون را به سرنشینان می‌دهد و نور کافی را به داخل کابین هدایت می‌کند.

در نمای بیرونی، زبان طراحی ونوسیا V-Online بسیار متفاوت و جذاب است. از ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌توان به فرم بدنه کوپه‌مانند، جلوپنجره مشکی‌رنگ با الگوی سه‌بعدی و چراغ‌های ادغام‌شده با سپر اشاره کرد. طراحی رینگ‌های مشکی نیز به این کراس‌اوور جلوه‌ای اسپرت و مدرن بخشیده است.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com