Wp Header Logo 1094.png

شفقنا-رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند ارتش این رژیم به کشته شدن 11 نظامی و جراحت 130 نفر دیگر از زمان آغاز عملیات زمینی محدود در مرزهای جنوبی لبنان اذعان کرده است.

به گزارش شفقنا به نقل از المنار، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرده طی 24 ساعت گذشته 48 نظامی دچار جراحت شده‌اند که 30 نفر از آنها در مرزهای شمالی با لبنان و 18 نفر در غزه بوده است.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دومین سخنرانی خود پس از شهادت سیدحسن نصرالله ساعاتی پیش گفت:‌ عملیات طوفان الاقصی سرآغاز تغییر خاورمیانه از طریق حضور و نقش آفرینی مقاومت بود.

وی اظهار داشت: دستاوردهای روزانه ما عالی است و صدها موشک پرتاب می‌کنیم توان ما خوب است و دشمن در این باره دروغ می‌گوید… قبل از آتش بس، هر گونه بحث بیشتر بی‌ارزش است ما بر ضربات دردناکی که بر ما وارد شده غلبه کرده‌ایم و همه مناصب خالی در حزب الله در نتیجه ترورها با گزینه‌های جایگزین پر شده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص تعیین دبیرکل جدید این حزب گفت:ما به پرونده دبیر کلی حزب الله در زمان مناسبش خواهیم پرداخت و قبل از آتش‌بس در مورد هیچ موضوعی بحث نخواهیم کرد.. رویارویی زمینی در جنوب آغاز شده و دشمن از اینکه پیشروی نداشته و نتوانسته کاری انجام دهد متحیر است.. ما در این درگیری با دشمن، چه در حدود شمالی و چه فراتر از آن، در میدان عمل خواهیم کرد، و ارتش اسرائیل متحمل خسارات سنگینی خواهد شد که همین شکست او ممکن است مقدمه‌ای برای پایان دادن به جنگ باشد.

متن این خبر در المنار

 

 

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com