Wp Header Logo 1463.png

شفقنا- گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شامگاه پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان این گردان مواد انفجاری از پیش آماده‌شده را علیه خودروهای نظامیان صهونیست منفجر ساختند. این خودروها در حال هجوم به شهرک عنبتا در طولکرم بودند. به گفته سرایا القدس این حملات منجر به بروز تلفاتی در میان خودروهای نظامی صهیونیست‌ها شده است.

همچنین در این بیانیه آمده است که مجاهدین این سازمان «مواد انفجاری از پیش آماده شده را در یک خودروی نظامی در محور مسلخ در اردوگاه نور شمس منفجر کردند که تلفات قطعی برجای گذاشت. همچنین یک بمب نیز در  محور خیابان نابلس در اردوگاه نور شمس منجر شد که منجر به تلفات قطعی شد.

پیشتر تلویزیون المیادین صحنه هایی از کمین مفصل انجام شده توسط سرایا ال قدس در محله الدمج در شهر جنین در کرانه باختری اشغالی را منتشر ساخته بود.

به گفته گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس، این گردان تجمع خودروهای دشمن را با موشک‌های ضدتانک هدف قرار داد و از فاصله صفر در مرکز جبالیا با سربازان درگیر شدیم.

از سویی گردان‌های شهدای الاقصیدر اردوگاه نور شمس نیز به نوبه خود گفتند: مجاهدان ما نیروهای دشمن صهیونیستی را که در تمام محورهای اردوگاه نفوذ می‌کردند، هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار المیادین نظامیان صهیونیست در حال اعزام نیروهای کمکی نظامی به اردوگاه نور شمس در طولکرم در کرانه باختری اشغالی هستند.

گردان شهدای الاقصی پیشتر اعلام کرد که رزمندگان این گردان با هجوم نیروهای اشغالگر به منطقه شرقی نابلس و اردوگاه بلاطه مقابله کرده و با مسلسل و بمب «زوفی» با آنها درگیر شدند.

ده‌ها خودرو و یک بولدوزر به منطقه شرقی نابلس حمله کردند، تا امکان هجوم  شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع) را فراهم کنند.

متن این خبر در المیادین

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com