Wp Header Logo 1558.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کرمان موتور در بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز، حضور پررنگی دارد به نحوی که یک سالن اختصاصی را به نمایش محصولات این شرکت اختصاص داده است.

بیشتر ببینید: بازدید مجازی از غرفه اختصاصی کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

کرمان موتور

کرمان موتور هر چند در نمایشگاه خودرو تبریز با محوریت بر خودرو ایگل به عنوان سدان ملی این شرکت و دو محصول جدید CR۶ و SR۵ حضور یافته است اما آنچه بیش از همه جلب توجه می‌کند، نمایش سه خودرو وارداتی هیوندای در این نمایشگاه خودرو است.

کرمان موتور با نمایش خودرو هیوندای کونا، خودرو هیوندای اکسنت و خودرو هیوندای کرتا در تبریز توانسته است نظر بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند.

هیوندای

هیوندای

هیوندای

در کنار نمایش محصولات هیوندای در تبریز، شرکت KTL نیز که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای در ایران است نیز بخشی از قطعات خودروهای هیوندای را به نمایش گذاشته است.

هیوندای

شرکت KTL در تبریز بخشی از قطعات موتوری این خودروها را در کنار قطعات تزئینی و بدنه هیوندای در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

هیوندای

نمایش خودروهای هیوندای هرچند بخش مهمی از غرفه کرمان موتور در تبریز است اما همه آن نیست.

خودرو ایگل که به تازگی فروش اقساطی آن آزاد شده است در غرفه کرمان موتور و در فضایی اختصاصی به نمایش گذاشته شده است.

ایگل

بخشی از غرفه کرمان موتور در تبریز هم به دو پیکاپ پرفروش تی۸ و تی۹ اختصاص یافته که اتفاقا شلوغ‌ترین بخش غرفه نیز همین نقطه است.

تی9

خودرو برقی E۳۰X با رنگ سبز را باید چشم غرفه کرمان موتور دانست که در ابتدای ورود به سالن، نظر بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب می‌کند.

خودرو برقی

سدان جی۷، خودرو هیبرید EJ۶، نسل جدید جک اس۵، خودروی امدادی و خودرو تمام برقی E۵۰A که به عنوان تاکسی نیز در حال فعالیت است در کنار سدان CR۶ و SR۵ بخش دیگری از خودروهای کرمان موتور در سالن اختصاصی این خودروساز کرمانی است.

کرمان موتور

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com