Wp Header Logo 2217.png

در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد، از واحد‌های نمونه ملی و استانی که در ارزیابی‌های استانداردی حائز رتبه شده بودند، تجلیل شد.

معرفی واحد‌های نمونه در مراسم روز جهانی استاندارد

 

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ در این مراسم از برگزیدگان برتر کشور که پایبندی مسئولانه در رعایت استاندارد‌های ملی و بین‌المللی داشته و برای توسعه تولید و خدمات با کیفیت، تلاش کرده اند؛ قدردانی شد.

 

امسال، ۷۶۱ واحد تولیدی و خدماتی برای ارزیابی ثبت نام کردند که از این تعداد، ۲۹ واحد تولیدی نمونه ملی، ۷۱ واحد تولیدی نمونه استانی، ۳ واحد خدماتی نمونه، ۸ مدیرکنترل کیفی نمونه، ۵ دبیر تدوین نمونه و ۲ کمیته متناظر نمونه انتخاب شده اند؛ همچنین از ۵ دستگاه اجرایی برتر در زمینه استاندارد هم تجلیل شد.

 

وزارتخانه‌های نیرو، دفاع، نفت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محور‌های مختلف استانداردسازی به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی شدند و لوح و تندیس دریافت کردند.

 

در این مراسم، از پژوهشگاه وزارت نیرو در محور‌های ارزیابی انطباق خدمات و استانداردسازی، در وزارت دفاع از مرکز استاندارد‌های دفاعی در محور‌های استانداردسازی، تایید صلاحیت و ارزیابی انطباق خدمات، از دو وزارتخانه نفت و جهاد کشاورزی در محور استانداردسازی و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صندوق بازنشستگی کشوری؛ در محور جانبی و شاخص مدیریت دانش، تقدیر بعمل آمد.

 

گفتنی است؛ روز جهانی استاندارد امسال با شعار ” استانداردها، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی” نامگذاری شد تا فرصتی برای افزایش آگاهی و درک بهتر نسبت به اهمیت جایگاه نظام استاندارد و لزوم استاندارد‌سازی کالا، خدمات و فرایند‌ها برای بهبود فضای کسب و کار، کیفیت محصولات و سلامت زندگی مردم باشد.

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com