Wp Header Logo 3042.png

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمون مواد به ۲۰ کشور جهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین میرصادقی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تاسیس این شرکت اظهار کرد: ما با هدف رفع نیازهای صنعت و دانشگاه برای پیدا کردن روش‌های جامع تحقیقاتی، آزمون‌های کیفیتی، نسبت به طراحی و تولید تجهیزات آزمون مواد، سیستم‌ها و ضمائم گوناگون اقدام کردیم.

وی، آموزش نحوه‌ استفاده از دستگاه‌ها، کالیبراسیون تجهیزات، پشتیبانی تخصصی و کمک به مدیریت و تجهیز آزمایشگاه‌ها و … را از جمله خدمات متنوع این مجموعه برشمرد و گفت: ما به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ دستگاه‌های آزمون مواد (دستگاه‌ تست‌ کشش، دستگاه تست فشار، دستگاه تست پیچش، دستگاه رئومتر، دستگاه تست خزش، دستگاه تست خمش، دستگاه تست خستگی، دستگاه تست ضربه و دستگاه تست سختی) در خاورمیانه، پیشرو در طراحی و تولید بیش از ۱۴۴ دستگاه آزمون و ۱۰۰۰ محصول جانبی هستیم.

میرصادقی افزود: همچنین محصولات ما به لحاظ کیفیتی دارای استانداردهای معتبری همچون گواهینامه‌ ISO ۹۰۰۱، استاندارد اروپائی CE، استاندارد ایران و … بوده و به ۲۰ کشور جهان صادر می‌شوند.

وی ضمن اشاره به فعالیت شرکت در ۱۲۵ حوزه صنعت، بیان کرد: در واقع ما در صنایعی که جنس آن سیال نباشد، می‌توانیم خدمات ارائه دهیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در ادامه خاطرنشان کرد: نبود نیروی انسانی متخصص از جمله مشکلات ما است و  به دلیل مهاجرت کارکنان نگران امنیت اطلاعات و تکنولوژی شرکت هستیم.

وی از تولید «بال اسکرو» در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: بال اسکرو در واقع یک وسیله مکانیکی بوده که حرکت چرخشی را به خطی تبدیل کرده و دارای کمترین اصطکاک است.

میرصادقی، بال اسکرو را مشابه سیستم پیچ و مهره خواند و بیان کرد: این سیستم عصر جدیدی در مکانیزم‌های حرکتی ایجاد می‌کند و مکانیزم حرکتی آن مشابه بلبرینگ‌ها بوده و بدون لغزش بوده و به صورت غلتش کامل است.

انتهای پیام

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com