Wp Header Logo 3404.png

ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آموزش ایمنی به بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز ۱۰ مدرسه حاشیه راه‌های این استان برای ارتقاء ایمنی تردد در سال جاری خبر داد.

فواد غزیعلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آموزش ایمنی به دانش‌آموزان ۱۰ مدرسه واقع در حاشیه راه‌های استان با هدف ارتقاء ایمنی تردد دانش‌آموزان، ارتقاء فرهنگ ترافیک و جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی، اظهار کرد: در سال جاری، بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز ۱۰ مدرسه واقع در حاشیه راه‌های استان، آموزش‌های ایمنی را فرا گرفتند.  

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان آسیب‌پذیرترین قشر در بین عابران پیاده محسوب می‌شوند، افزود: این آموزش‌ها شامل آموزش تردد ایمن در مجاورت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان، توزیع اقلام آموزشی شامل کیف و کتابچه ایمنی و نوشت‌افزار تشویقی در قالب آموزش حضوری و عملی هستند.  

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: این طرح با هدف آشنایی دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان با مسائل ایمنی عبور و مرور و خطرات تصادفات، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود.

غزیعلی یادآور شد: تا پایان سال جاری، آموزش به ۵ هزار دانش آموز مدارس حاشیه راه‌های استان و توزیع ۵ هزار اقلام آموزشی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد.

انتهای پیام

source

ecokhabari.com

توسط ecokhabari.com